![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Huomalla tuurilla tässä olisi hyvin voinut lähteä henki. Kengässä hiertää lisäksi viime kertainen tapaus 9-3 Aeron kanssa, jossa sytkäkasetti pamahti 64 000 kilometrissa heti ohituksen jälkeen ja tilanne oli yhtä vaarallinen kuin tämäkin. Samassa vehkeessä meni kaasuläppäkotelo 50 000 kilsassa keskellä pahinta Helsingin ruuhkaa. Valitettavasti on neljäskin tielle jääminen, kun tonnarissa levisi hihnankiristin 57 000 kilometrissä.
Olen ajanut Saabilla kahdeksan vuotta ja n. 160 000 km. Olen jäänyt tien sivuun neljä kertaa eli keskimäärin noin 40 000 kilsan välein. Kaikki autot ovat olleet melko uusia ja huollettu valtuutetussa huollossa sekä hyvin pidettyjä muutenkin. Tapauksissa kaksi on ollut hengenvaarallisia. Pitääkö se ostaa pahuksen japsi alle ettei ole jatkuvasti tienposkessa
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Moniko teistä jatkaisi saabeilua tässä tilanteessa? Sydän on aina sykkinyt saabille, mutta nyt järki ja turvallisuuden tunne väittää vastaa, kun alitajuisesti pelkää mitä milloinkin hajoaa ja missä tilanteessa. En ainakaan ole kavereiltani kuullut vastaavia kokemuksia muista automerkeistä.
Juttelin GM:n asiakaspalautteesta vastaavan tiimin vetäjän kanssa, jolta sain asiallisen vastauksen pahoitteluineen. Tämä keskustelu ei kuitenkaan mitenkään vakuuttanut, että jatkossa kannattaa jatkaa saman merkin kanssa, kun liika rupeaa olemaan liikaa...
Toivottavasti muiden helatorstai viikonloppureissut menivät turvallisimmissa merkeissä
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)