AMW välijäähdytin OGsatkussa

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
johniemi
"Aero"
Viestit: 342
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 12:44
Paikkakunta: Joensuu

AMW välijäähdytin OGsatkussa

Viesti Kirjoittaja johniemi »

Muutama ihminen näitä kyseli, niin tässäpä olisi kuvia AMW:n coolerista. Toivottavasti voin pian päivittää tätä ketjua myös onnistuneilla asennuskuvilla... ja jos vaikka jaksais ottaa sit kuvatkin paremmalla aparaatilla kuin Nokian kamerapuhelimella :)

-John

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja 900S »

Mitkä tuon mitat on/onko niin iso kuin vain mahtuu? Pystytkö kertomaan paljonko moisesta köyhdyit? Ja vielä yksi, mistä putket hommaat?
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
900S
"Hölösuu"
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Touko 12, 2003 05:19
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja 900S »

No joko cooleri rokkaa??
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

aika rapeen näkönen cuuleri.

Mun kuuleri taasen haluaa uuden putkiston ja softan kun se ei tule toimeen vanhojen kanssa :D Nooh eikun säästämään ja ostoksille.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
johniemi
"Aero"
Viestit: 342
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 12:44
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja johniemi »

Cooleri ei ole vielä paikoillaan. Laitoinkin sit alkuperäisestä suunnitelmastani poiketen ensin kiinni Aquamistin vesiruiskun, seosmittarin ja MSD boost timing masterin. Lähipäivinä ois tarkoitus käydä hakemassa kaapeleita että sais akun takakonttiin ja kunhan akku on saatu pois konehuoneesta häiritsemästä niin sen jälkeen pistän coolerin paikalleen.

Eli tod. näk. tämän kuun lopulla on cooleri kiinni. Syy tähän viivästymiseen oli että halusin ensin sytkäpuolen ja seokset satavarmasti kohdilleen. Seokset pyörähtää välillä laihalla tuossa 1.2 barin hujakoilla joten voi vielä olla että asennan lisäruiskunkin ennen kuin laitan coolerin paikalleen. Tai sitten teen sen samaan syssyyn, katsoo nyt miten ehtii.

-John
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Mites kävi :?:
johniemi
"Aero"
Viestit: 342
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 12:44
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja johniemi »

Niin joo, cooleri on paikallaan. Asennuskuviakin löytyy kunhan saan ne kaverin koneelta pois. Periaatteessa se cooleri jäi ehkä hieman alas koska rälläköin pelkästään hinauslenkit pois, olisi kannattanut ottaa myös hinauslenkkien yläpuolella olevat puskurin tuki(?)palkitkin pois niin olisi saanut coolerin yläosan samalle tasolle syylärin kanssa.

Toisaalta laskin että puolet tuosta coolerista jää aina kuitenkin puskurin taakse piiloon vaikka sen mihin kohtaan tunkisi. Eli nyt tilanne on se että 50% coolerista on puskurin takana, 25% on maskin takana, ja loput 25% on puskurin alahelmassa, toivottavasti imemässä viileää ilmaa niistä rei'istä. Kun "normaalisti" toi asennus tehdään kai niin että 50% on puskurin takana ja 50% on maskin takana.

Mutta jos mä nyt saisin kaverilta ne kuvat niin näkisitte paremmin mitä tarkoitan...

Huomattavaa teholisää ei tietenkään tullut, ahdot nousivat kyllä n. 0.06-0.1 baria paremman virtauksen vuoksi ja spool-up ei ainakaan kasvanut vaikka uuden putkiston ja coolerin tilavuus on varmasti orkkisesta moninkertaisesti suurempi.

-John
Vastaa Viestiin