Ei voi kuin ihmetellä; kesän alussa asensin stage-1 yhteydessä ensimmäisen, viime syyskokoukseen mennessä se hajosi lopullisesti. Seuraava kesti 1400 km ja nyt vielä tämäkin alkoi pätkiä.
MITEN VOI OLLA MAHDOLLISTA

Tuttu juttuNyt jostain syystä ahtopaine seilailee helvetisti 3000-4000rpm alueella.. Koitin toista mankkuvenaa niin ei mitään ongelmia.
hmm oisko mahollista että sullaki ois trionic purkista ne fetit tai fetti kyrtsähtäny ja se sitten aiheuttas ongelmaa?tevisu kirjoitti:Nyt se kuuluisa pinna paloi...
...mankkuvena lentää lepikkoon ku hajosi taas lopullisesti. Oireena tällä kertaa ahtojen karkailu.
Ei karkaa enää:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 8&start=30
Eiköhän tuossa pommissa ole kaikki mahdollista... kunhan nyt kestäisi vielä hetken niin voisi ostaa auton.JouniCSE kirjoitti: hmm oisko mahollista että sullaki ois trionic purkista ne fetit tai fetti kyrtsähtäny ja se sitten aiheuttas ongelmaa?
Toi kuuma ilmakin on mahdollista mutta tää kantsii lukasta:tevisu kirjoitti:[
Eiköhän tuossa pommissa ole kaikki mahdollista... kunhan nyt kestäisi vielä hetken niin voisi ostaa auton.
Uusi mankkuvena kuitenkin toimii ihan hyvin, tuntuu teoriasi oudolta. Tämä viimeinen kesti melko pitkään. Noista feteistä ei ole mitään hajua - koskaan en ole moisista edes kuullut? Hajottaako nuo fetit näitä mankkuvenoja vai mitä ne fetit tekee/jättää tekemättä?
Yksi asia, mikä voi vaikuttaa näiden stage-saabeissa olevien mankkuvenojen kestävyyteen, voisi olla venttiilin saama kuuma ilma. Nuo pikkuahtimet lämpiävät melkoisesti ja letkuhan sieltä tulee suoraan tuohon leluventtiiliin.... Tällaisia pohdintoja kuulin yhdeltä tutulta.
Lieneekö kuitenkaan läpivirtaavan ilman lämmöstä kyse.tevisu kirjoitti:Yksi asia, mikä voi vaikuttaa näiden stage-saabeissa olevien mankkuvenojen kestävyyteen, voisi olla venttiilin saama kuuma ilma. Nuo pikkuahtimet lämpiävät melkoisesti ja letkuhan sieltä tulee suoraan tuohon leluventtiiliin.... Tällaisia pohdintoja kuulin yhdeltä tutulta.