Haulla ei löytynyt niin kokeillaan onko tietäjiä. Eli ongelma on että on ihan hyvät kajarit kotona "äänentoistojärjestelmässä" elikkäs Dalin releet. Nyt on aurinko tehnyt tehtävänsä ja ulkokuori on huonossa hapessa (ja jonkun kerran on emäntä onnistunut pitämään kukkia siinä päällä ). Sisuskalut ok eli löytyisikö noita "kuoria" jostain johon voisi siirtää sisuskalut vanhoista. Samalla saisi vaihdettua tuon ikävän mustan johonkin puun väriseen. Vinkkejä jos joku tietäisi (sekä hintaa jos on tiedossa) niin olisin kiitollinen. Tokihan voisi rakentaa "suorastakin puusta" koko homman mutta miksi hikoilla jos joku on jo tehnyt valmiiksi
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Jokke A kirjoitti:Eikös helpointa olisi käydä ostamassa viilua tai vaikka kontaktimuovia jostain ja päällystää kaiuttimet uudelleen?
Tuo on käynyt mielessä. MUTTA: nykyiset muodot on terävät ja voisin samalla haluta kulmat pyöreiksi (kuten uusimmissa Dalin malleissa). Toki tuo ehdottamasi ratkaisu tulee eteen jos ei muuta löydy. Muuta olen melkein varma että olen kuullut moisista "rakennussarjoista" muuta kun ei vaan tule mieleen että missä . Ja muovin kyllä unohdan ihan periaatteesta . En tiedä mutta muuttuisiko se kajarin toiminto paljoakin jos sen rungon rakentelisi uusiksi entisillä mitoilla esim koivusta?
Jokke A kirjoitti:Kyllähän se kaiutin toimii, kunhan vaan kopioit vanhojen kaiuttimien mitat uusiin, siis sisämitat, vaimennusaineen määrä yms. pikkujutut.
Onko tietoo että onko tuo kajarin toivuus ihan milleistä kiinni? Vai voisko esim pikkaisen pienentää kokoa? Ihan kämmäri ite kun olen .
OT: Sun sigu on kyllä mainio
Psychocowboy kirjoitti:
Onko tietoo että onko tuo kajarin toivuus ihan milleistä kiinni? Vai voisko esim pikkaisen pienentää kokoa? Ihan kämmäri ite kun olen .
Sisätilavuus on se tärkein mitta, kotelon muotoa voit varmaan muutella ainakin hieman ilman suurempia ongelmia. Mieluiten kuitenkin mahdollisimman samanlainen kotelo.
Psychocowboy kirjoitti:
OT: Sun sigu on kyllä mainio
Kiitos.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo. '84 900T8 Museoautoprojekti