
laskeskelin tossa et koko autoon superfleksit tulee 260e + kulut
us-partsilta tarjous 318e poverfleksit ja yhdet puslat ripustuksesta puuttuu
tosin tossa voi olla superfleksi laskelmassa virheitäkin että on laskenut vain yhdenpuolen hinnan
Jotenkin pitäisi merkata sitten se oikea asento alatukivarren suhteen, kun tuolloin ei pääse kiristämään painon ollessa pyörien päällä. Uretaanipuslilla ei taida asennon kanssa olla niin tarkkaa kuin orkkistyyppisillä, missä kumi on vulkanoitu keskiholkin ja kiinnityskehikon väliin. Vulkanoinnin tai kumin repeämistä isossa joustoliikkeessä tuolla "optimaalisella" asennusasennolla pyritään välttämään.G-mies kirjoitti:Tulipahan mieleeni, että jos kerran puslan saa pujotettua ulos, niin miksi ei myöskin mahtuisi vääntämään hylsysarjan välineillä sitä päätymutteria, kun on ensin kiilannut alatukivartta takapäästä alaspäin?
Itseasiassa hokit jäi alatukivarren tappiin, ja olivat ekalla kerralla aika tiukassakin. Kannattaa laittaa asennuksessa rasvaa tapin ja holkin väliin, niin ei jämähdä niin pahasti. Mutta holkit oli siis valmiiksi täysin irti kumista.Ahtopaine kirjoitti:No ompahan tosiaan... lähtikö nuo keskiholkit sulla sitten helposti vain painamalla pois?
Noista kuvista käy vähän paremmin ilmi niiden linkkivipujen asennot:Tulipa tässä sitten huomattua, että joku rane on kääntänyt joskus vasemman puoleisen takavakaajatangon koriin tulevan n. 10cm viiston tukirauden väärin päin.
Näinpä on ja kyllähän noita kuvia katseleekin varsin mielellään, kun kaikki on niin puhdasta. Taitaa olla se -91 Aero, jolla on ajettu sikamaisen vähän tuolla toisella puolen lahtea.jus kirjoitti:Noista kuvista käy vähän paremmin ilmi niiden linkkivipujen asennot: