Seuraavaksi auto pitäisi nostaa sen verran ylös, että näkee pohjan ruostevauriot. Yksi reikä apparin jalkatilassa on havaittu jo viime kesänä.
en vissiin oo hoksannu myynti-ilmoitusta.. onko vielä tarjolla?99_GL_77 kirjoitti:Hah, ja mä olisin sulle tuonut vastaavan vain (tummanruskean) vaikka Temmekseen. Hinta ei olis ollut paha.gls kirjoitti:laitahan 99 tulille! on hieman jääny vaivaamaan kun en saanut tuota haettua pois viime syksynä..
käytä hätätapauksessa uudemman mallin ovea, niitä kun lienee pilvin pimein. ruuvaat vaan jalallisen peilin siihen peltiin, ja jätät integroidun peilin kohdalle mustan kolmion.jariha kirjoitti:Lauantaina katotaan kaverini kanssa, josko hän suostuis hitsaamaan tuota. Muuten hän jo suostui, mutta pitäähän sen ensin itse todeta, ettei urakka ole aivan toivoton. Pitäisi sitten vain kuskin ovi jostain löytää...
höpö höpö. ja älkää nyt kukaan tarjotko jarille mitään saabia nyt edullisesti, haluan seurata tämän näytelmän loppuunjariha kirjoitti: Kai jonkun vuoden päästä joku minua ymmärtääkin, vaikka nyt on vaikea sulattaa tällaisen tapauksen elvyttämistä
No, mä mietin vain, että vanhasta ovesta saa ikkunat ja ikkunalistat, että onko se itse ovi sitten kuitenkin samanlainen. Mä ehdotin kaverille korjauspaloja, mutta totesi, ettei kannata. Miten isoja ne korjauspalat on? Ovihan on tällainen.lucaf kirjoitti:uusien ja vanhojen ovien runko on kai siinä mielessä erilainen, että ikkunakisko kulkee eri kohdassa kun ikkunalasit eri kokoiset.