Kesänakit alle!!!

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Rommitommi
"Hölösuu"

Kesänakit alle!!!

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Aijaijai kun oli kiva ajella kun laitto kesänakit alle 8) ´

Mutkiin voi ajaa kovaa ja on se niin ihanan hiljanen :D

Uskaltaakoha aamusin enää lähtee ajamaan 8O
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
pade
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Hmm...Mä mietin kans renkaiden vaihtoo mut fakta on se et ku joutuu aikasin aamul lähtee ajelee niin en kyllä vielä tässä vaiheessa kesänakeilla liikkeelle lähtis..Tiistaina kun olin vähä ajelemassa illalla niin hyvä ku pysy kunnolla tiellä kitkoilla..
Eli vähä saa viel odottaa 8)
Make
"Viggen"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make »

Aamulla oli 10 senttiä lunta maassa.. Taitaa vähän "siirtyä" kesänakki hommat. Hyvähän se siellä etelän lämmössä... :wink:
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

9-5T kirjoitti:Minä pistin maanantaina vasta kitkat alle.
Ajakkos sää talvet nastoil, keväät kitkoilla ja kesät kesiksil? 8O
STCF #3
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Mäkin laitoin eilen kevätkitkat alle. Tuli auton mukana sellaset keskieuroopan kitkat - michelin XS130? nopeusluokka 190km/h. Tuntuu ihan kesärenkaille alla. sen verta jämäkät.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
9-3 LPT
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja 9-3 LPT »

Tekis niin mieli saada kesärenkaat alle, mutta kumminkin heti tulee lunta, kun ne käy lyömässä autoon :(

Tuli hommattua 17-tuumaset alut suappiin, niin ja 35mm madallus. Saas nähdä mitä siitä tulee.
dimebak
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Ei tuu mietittyä kesägummeja vielä piiitkäään aikaan. Tänä iltana ajoin töihin n. 20.45, niin oli tiet mustalla jäällä joka paikassa. Kesägumit joskus 1-1.5 kuukauden päästä :D
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
pertti666
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

mä käyn taistoa kans itteni kanssa, joka päivä kun ajan rengaskaupan ohi ja tiedän että mun kumit on siellä vanteilla valmiina ja aurinko paistaa ja ja ja ja...mutta ei sitä uskalla vielä kun täytyy maantieajoa ajaa ja aamulla on tosiaan vielä etelässäkin koko viikon ollut jäiset tiet
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
iku
"Aero"

Viesti Kirjoittaja iku »

Mullakin vähän polttelee saada suvikummit alle. Ja jopa avovaimoke on sitä mieltä. :D Tosin hänen mielipiteeseen vaikuttanee kesärenkaiden tämänhetkinen sijoituspaikka: pienen kaksion eteisessä. Pesin viime viikolla kylppärissä vanteista pahimmat kurat, alustamassat ja yms pois, mutten viitsinyt viedä niitä takaisin häkkivarastoon. :oops: :oops:

Pyyhkeitä tuli myös tuosta pesuoperaatiosta, koska emäntä oli juuri paria päivää aikaisemmin kuurannut kylppärin kiiltäväksi. "Sitten joku mäntti vie pask*iset renkaat sinne ja niistähän tulee sellaista likaa, joka ei sitten lähde millään irti muovimatoista". :oops: :oops: :twisted:
9-5 3,0TiD 2002
9000 CDE 2,3lpt 1996
saabisti2
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

iku kirjoitti:Pyyhkeitä tuli myös tuosta pesuoperaatiosta, koska emäntä oli juuri paria päivää aikaisemmin kuurannut kylppärin kiiltäväksi. "Sitten joku mäntti vie pask*iset renkaat sinne ja niistähän tulee sellaista likaa, joka ei sitten lähde millään irti muovimatoista". :oops: :oops: :twisted:
Hulvatonta! :D :lol: :D ... sori, että mä nauran, mutta toi oli ihan oikeesti hauska stoori...

Kesänakit on nyt alla!, ja syksyyn asti... :wink:
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
hakuba2
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hakuba2 »

Juu mäkin meinasin tänään vaihtaa kesänakit alle, mut aamulla uutisia katsoessani aattelin siirtää renkaiden vaihtoa ainakin viikolla ton konginkankaan onnettomuuden takia. Siellä taitaa nuo tiet olla öisin aikalailla jäässä..
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
iku
"Aero"

Viesti Kirjoittaja iku »

saabisti2 kirjoitti:
iku kirjoitti:Pyyhkeitä tuli myös tuosta pesuoperaatiosta, koska emäntä oli juuri paria päivää aikaisemmin kuurannut kylppärin kiiltäväksi. "Sitten joku mäntti vie pask*iset renkaat sinne ja niistähän tulee sellaista likaa, joka ei sitten lähde millään irti muovimatoista". :oops: :oops: :twisted:
Hulvatonta! :D :lol: :D ... sori, että mä nauran, mutta toi oli ihan oikeesti hauska stoori...

Heh, tää nyt oli näitä mun hulluja päähänpistoja taas. Itsekin mietin siinä vanteita jynssätessäni, että mahtaakohan tässä olla mitään järkeä. :D :D
9-5 3,0TiD 2002
9000 CDE 2,3lpt 1996
Haza
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Haza »

iku kirjoitti:
saabisti2 kirjoitti:

Heh, tää nyt oli näitä mun hulluja päähänpistoja taas. Itsekin mietin siinä vanteita jynssätessäni, että mahtaakohan tässä olla mitään järkeä. :D :D
Oli siinä, mä hajotin taannoin pyykkikorin kun sen päällä sai paremman asennon hinkata aluja puhtaaksi siellä kylppärissä :lol: :wink:
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Aero Cabriolet M01
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

ööh poijaat ettekö ole ymmärtänyt että niitä vanteita ei kanneta makkariin tai pesuhuoneeseen :D :D
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
iku
"Aero"

Viesti Kirjoittaja iku »

9-5T kirjoitti:Pesuainekauppiailla on yleensä myytävänä tehokasta happoa jolla vanteet puhdistuu ilman hinkkaamista minuutissa(2minuutin päästä tarvitaan maalia)
Itse totesin Mr.Muscle-keittön tehopuhdistajan ja karhunkielen ihan toimivaksi yhdistelmäksi, muscle kyllä loppui kahden vanteen jälkeen, jolloin siirryin Johnson&Johnsonin parketti & laminaattipesuun (sitä sattui äkkiä löytymään kaapista ja nykyisessä kämpässä ei ole enää parkettia :D ).

Nimimerkillä: Ei kaikkeen tarvita kalliita AutoGlym-aineita :D

Ja tarkoitus ei ollut mainostaa mitään edellä mainittuja tuotteita. :wink:
9-5 3,0TiD 2002
9000 CDE 2,3lpt 1996
Vastaa Viestiin