Mutkiin voi ajaa kovaa ja on se niin ihanan hiljanen

Uskaltaakoha aamusin enää lähtee ajamaan

Hulvatonta!iku kirjoitti:Pyyhkeitä tuli myös tuosta pesuoperaatiosta, koska emäntä oli juuri paria päivää aikaisemmin kuurannut kylppärin kiiltäväksi. "Sitten joku mäntti vie pask*iset renkaat sinne ja niistähän tulee sellaista likaa, joka ei sitten lähde millään irti muovimatoista".![]()
![]()
Heh, tää nyt oli näitä mun hulluja päähänpistoja taas. Itsekin mietin siinä vanteita jynssätessäni, että mahtaakohan tässä olla mitään järkeä.saabisti2 kirjoitti:Hulvatonta!iku kirjoitti:Pyyhkeitä tuli myös tuosta pesuoperaatiosta, koska emäntä oli juuri paria päivää aikaisemmin kuurannut kylppärin kiiltäväksi. "Sitten joku mäntti vie pask*iset renkaat sinne ja niistähän tulee sellaista likaa, joka ei sitten lähde millään irti muovimatoista".![]()
![]()
![]()
![]()
... sori, että mä nauran, mutta toi oli ihan oikeesti hauska stoori...
Kesänakit on nyt alla!, ja syksyyn asti...
Oli siinä, mä hajotin taannoin pyykkikorin kun sen päällä sai paremman asennon hinkata aluja puhtaaksi siellä kylppärissäiku kirjoitti:Heh, tää nyt oli näitä mun hulluja päähänpistoja taas. Itsekin mietin siinä vanteita jynssätessäni, että mahtaakohan tässä olla mitään järkeä.saabisti2 kirjoitti:Hulvatonta!iku kirjoitti:Pyyhkeitä tuli myös tuosta pesuoperaatiosta, koska emäntä oli juuri paria päivää aikaisemmin kuurannut kylppärin kiiltäväksi. "Sitten joku mäntti vie pask*iset renkaat sinne ja niistähän tulee sellaista likaa, joka ei sitten lähde millään irti muovimatoista".![]()
![]()
![]()
![]()
... sori, että mä nauran, mutta toi oli ihan oikeesti hauska stoori...
Kesänakit on nyt alla!, ja syksyyn asti...![]()
Itse totesin Mr.Muscle-keittön tehopuhdistajan ja karhunkielen ihan toimivaksi yhdistelmäksi, muscle kyllä loppui kahden vanteen jälkeen, jolloin siirryin Johnson&Johnsonin parketti & laminaattipesuun (sitä sattui äkkiä löytymään kaapista ja nykyisessä kämpässä ei ole enää parkettia9-5T kirjoitti:Pesuainekauppiailla on yleensä myytävänä tehokasta happoa jolla vanteet puhdistuu ilman hinkkaamista minuutissa(2minuutin päästä tarvitaan maalia)