Mistäs lähtisi etsimään vikaa kun ei oikein tunnu löytyvän tehoja tuosta tonnarista. Speedpartsin stage2 löytyy eli 3" putki dp:lla, turbokin tuntuu ahtavan tuonne keltasen ja punasen väliin, mankkuvena toimii ainakin kun tein puhallus testin, Bypass on uusi ei pitäis olla vuotoja missään. Joten missä voisi vielä olla mätää? Kiihtyy 11s 0-100 joka on aika heikosti kun vakionakin menee huomattavasti paremmin. Ja autona siis -88 2.0 automaatti tonnari.
Vääntöä ei meinaa löytyä kunnolla alakierroksilla samalla tavalla kuin ennen, pienikin ylämäki eikä jaksa kiihtyä ennenkuin lataat kaasupedaalin pohjaan jotta loota vaihtaa pienemmälle ja sitten taas lähdetään.
Ota mankkuvenan piuha irti ja laita ahtopainemittari kiinni autoon ja siitä lähetään ongelmaa selvittämään ja tarkista myös automaattilaatikon KD-vaijeri että on oikein säädetty ja kunnossa !!!
Nojoo, kaivoin kaapin pohjalta tuollaisen autogaugen mittarin ja heitin kokeilun jälkeen roskiin, näytti ihan mitä sattui. Täytyy hommata kunnon mittari jostain jolla näkisikin jotain. Kickdown vaijeri on kyllä oikein säädetty, sen mittailin ja jarruvalotkaan ei pala kokoaikaa joten polkimen kytkimessäkään ei vikaa ole. Tuli vaihdettua tänään jonkin verran noita vanhoja letkuja kun hiukan epäilytti niiden kunto mutta eipä ollut apua. Noh mittaria metsästämään josko huomenna saisi haettua sikäli mikäli paikkakunnalta löytyy muita kuin noita autogaugen leluja...
dodiin, peruspaineet näyttää olevan 0.2 luokkaa ja max ahdot 0.8, joten tästähän sai virittämällä perus vehkeen vaikka nuo peruspaineet ovat ilmeisesti liian alhaiset mutta max taitaa olla aika kohillaan ... siis jos vakioon vertaa. Paljonkos tuolla stage 2 satsilla pitäis nuo max. paineet olla? Pitänee alkaa etsimään vuotoja ja hukkaporttia tutkailemaan huomenissa. Voisikos mankkuvena vaikuttaa asiaan, vaikkakin puhallustestin mukaan olisi kunnossa?