Tein just sen homman... Se pitää tehdä ainakin ohjaustehostimellisessa mallissa yläkautta. Alakautta pääsee kyllä katsomaan, mutta ei voi tehdä mitään muuta.
työvaiheet:
1. hihnat pois
2. kytkimen muovikoppa pois
3. joku vaikka kulmaraudan kappale tms. kaverille, joka käy vauhtipyörän hammaskehän ja startin pultin väliin
4. kunnon 1,5metrin putki ja avain, jolla saa kunnon väännön aikaan
(mulla oli sellainen varrella oleva 40cm mittainen avain, jossa kääntyvä hylsyvääntiö varren päässä. Paikka on ahdas tulipellin ja koneen välissä.)
5. seuraavaksi mutterin armoton vääntö (todella tiukassa, ja voi heikot työkalut rikkoutua)
6. hihnapyörä pois
7. meisselillä vanha tiiviste pois
8. uuteen tiivisteeseen öljyä ja varovasti naputellen sisään. Kannattaa laittaa öljykopan tasalle ulkopinta, vaikka tiivisteen vastinpinta on n. 3mm syvemmällä. Näin stefan kehä tulee uuteen kohtaan hihnapyörän tiivistepintaa ja tiiviste pysyy tiiviinä pidempään.
9. hihnapyörä paikalleen (huomio kiilan asento)
10. mutterin kiristys 190Nm eli melkoisen tiukkaan sillä 1,5m varrella

11. hihnat takaisin paikalleen ja kytkimen suojakoppa takaisin.
Muista sitten, että joskus varaosaliikkeet puhuu moottorin etupään tiivisteestä ja se tarkoittaa juuri tuota hihnapyörän tiivistettä (n.50mm reikä). Selvyyden vuoksi vauhtipyörän puoleinen tiiviste on melkein 2x isompi halkaisijaltaan
