Kun en itse ehdi katsastamaan tarkemmin näitä verrokkeja niin pyydän raatia heittelemään jotain arviointeja käyvästä hinnasta:
-1991 2.0 16v 5D - ajettu 222tkm
-ei pahemmin ruostetta ("vähemmän kuin uudemmissa japskeissa") - ovet ehjät (tiivisteen alla ruostetta, joku kiinnikereikä on varmaan "suurentunut"), vetoakselitunnelit ehjät, takaiskarin yläkiin. ehjät, vas. takapyöräkotelossa ruosteruusu, en tiedä onko reikää, moottoritilassa pintaruostetta (esm. etupalkki&akun ymp.), takaluukku ehjä. Tuo varmaan kertoo saabisteille yleisruostetilanteesta (imho verrattain hyvä). Tämä on varmaan se suurin erotteleva tekijä hinnoissa.
Lisätietona "myynti-ilmoitusta":
-ollut suvussa v:sta 1992, huoltokirjaa 80tkm asti - sitten allekirjoittaneen kirjanpito - öv:t alkuun 5000km välein - nyttemmin 7500km.
-etulaakerit laitettu (meni yhteensä 3kpl...)
-jarrutpalat uusittu hiljattain, etulevyt aiemmin, vaatinevat kohta herkistelyn (myös käkkäri toimii - vas satula vaihdettu 1v.sitten).
-alanivelet OK (vaihdettu TRW/oik, lemf/vas) - saattaa olla vas r-tangonpäässä välys (siksi jäi talvella katsastamatta)
-ovet sulkeutuu OK, kuskin ovi roikkuu tarkalleen katsoen n. 1,68mm, muut "napsahtavat"
-ei se ihan uudenveroinen ole mutta käyttöautoksi kai kelpaa
-Taidetta vas kyljessä a'la Annina 4v. "iskä, se on sateenkaari" (= naarmuja), naapurin ovenavausmuistoja vas.takaovessa ja muita käytönjälkiä kyllä löytyy
-tuulilasissa 3+ kiveniskemää (en muista) ja mielestäni kannattaisi kohta vaihtaa (katsastus ei ole huomautellut)
-kruise ei toimi - vian arvaan olevan jarrupolkimen kytkimessä - muut varusteet ovat edelleen siellä listalla...
-siistit vanteet (eivätkä ole kanttareita kertaakaan pussailleet)
Kaunis kiitos vastanneille.
