Ruotsalaisissa myynti-ilmoituksissa näkee jatkuvasti ng900, missä on maski, puskurit ja takaloora vaihdettu 9-3:sta. Sen jälkeen niitä ei sitten oikein ulkoa päin erotakaan.
Konehuoneen puoleltakin viimeiset satkut ja ekat ysikolmoset on melkein identtisiä. Keskikonsolin hilppeet muuttuivat, samoin kattopahvi. Pieniä alkuunsa silmälle näkymättömiä muutoksia on joka paikassa. Vasta siinä vaiheessa kun alat pura+kokoa -sulkeiset, huomaat eroavaisuuksia. Edellyttää tietysti, että on omistanut molemmat autot. Allekirjoittanut omisti ng900:n kilometrimittarin mukaan välillä 223-290tkm, joten voitte uskoa, että
joitakin osia tuli otettua atomeiksi ja pajallakin tuli käytyä. Oi niitä aikoja. Tuollaiset korjaussessiot herättää suuria tunteita auton omistajassa. Ensi alkuun saattaa vit*ttaa ihan kohtuudella, mutta ah! Kyllä se lähentää omistajan suhdetta ajokkiinsa

Lähes kyynel silmässä vuodattaen hän!