Sen muistankin jo viime kerrasta että 9-5 EI ole Premium luokan auto.

Keskiluokan GTI-autoja voisivat minun luokittelutapojen mukaan olla esim. Mondeon ja Passatin urheilumallit sekä muut suurinpiirtein samankokoiset. Niitä vain ei taideta sanoa GTI-autoiksi?Kerrassaan iihania nämä autojen luokittelut. Jos on alemman keskiluokan GTi autoja niin onko sitten myös keskiluokan GTi autoja ja ylemmän keskiluokan GTi autoja?
Sen muistankin jo viime kerrasta että 9-5 EI ole Premium luokan auto.
Laughing Crying or Very sad mutta olisiko se kuitenkin alemman Premium luokan auto.. hmm..
Eipä sanota ei, ne luokitellaan perheautoiksi, kun niissä on niin hyvät tilat takapenkillä turvaistuimille ja lastenvaunuille tavarasäiliössä.Moukarimies kirjoitti:...Keskiluokan GTI-autoja voisivat minun luokittelutapojen mukaan olla esim. Mondeon ja Passatin urheilumallit...
Niitä vain ei taideta sanoa GTI-autoiksi?
Lähetetty: Per Hei 22, 2005 6:34 amItseäni lainatakseni kirjoitti:Testattu: Saab 900i 16v -92 vs. Honda Civic TypeR -04 80-120km/h 4. ja 5. vaihteella, joista nelosella Saab vei ja viitosella tasapeli. Typerähän olisi lähtenyt heti 120km/h jälkeen karkuun. Ei siis mitään älyttömiä menijöitä noi "urheiluautot".
Siinä videossa Typerä tiesi, oli täysin järjestetty kisa. Saba kuski huutelee (ruotsiksi) jotain kirouksia, kun Typerä kuski oli väittänyt, että Saab kyllä varmasti vieAksu900 kirjoitti:Ei se mikään kisa ollu. Hondamies veti täysillä ja mä olin menossa kauppaan. Laiskahan tuommonen 260hp/1650kg laiva on mutta että typerältä takkiin.. Joku roti hommiin jooko.9-5T kirjoitti: Tiesikö typerän kuski olevansa kisassa
Varttiaika ja moottoritiellä kisaaminen on ihan pikkusen eri asioita eikö niin?Speedou kirjoitti: Itsekin aikanaan 95 Aerolla voitin Typerän, mutta noilla Typerillähän on ajettu melkein vakioinakin helvetin kovia varttiaikoja ja se yksi ilmanotto+putkisto (olikohan vielä lastu?) viritetty rykäs sen 13.xs arvonkin. Että kyllä siinä saa hakea Saabilla aika hemmetisti pientä vaihdetta.
Olisko ollut muutakin viriä. Vakiona ihmeen hiljainen kikotin.Aksu900 kirjoitti:Oli tuossaki typerässä pärinäputki(tai sitte ne pärisee vakionaki nuin pirusti)
Juu, toki. Mutta halusin vain nostattaa esille, ettei ne typerät todellakaan ole mitään hitaita pelejä. Itse tosiaan olen typerän moottoritiellä voittanut monen erän lähdöissä. Mutta en jaksa uskoa, että se netissä ollut video oli väärennetty. Eli en vain pidä itsestäänselvyytenä voittoa Saballe, jos kumpikin vetää täysiä.Aksu900 kirjoitti:Varttiaika ja moottoritiellä kisaaminen on ihan pikkusen eri asioita eikö niin?Oli tuossaki typerässä pärinäputki
(tai sitte ne pärisee vakionaki nuin pirusti) Jokatapauksessa tahtoo moottoritiellä olla aika pitkälti hevosvoimamäärä vs. hevosvoimamäärä(ja ilmanvastus ja paino ja renkaat ajjajaja). Ja ne hepat ei Hondassa oo yhtään sen suurempia ku saabissakaan, eikä päinvastoin. Tai no Honda ilmottaa yläkanttiin ja Saab reippaasti alakanttiin tehonsa.
![]()
Mutta joo saattaaha sitä hävitä leikkimielisissä vaikka tiisseli mersulle!
No ei se toki hidas ole ja muualla kuin moottoritiellä Saabilla saa kyllä katella vaikka maisemia ku ei enää perävalojakaan näy.Speedou kirjoitti: Juu, toki. Mutta halusin vain nostattaa esille, ettei ne typerät todellakaan ole mitään hitaita pelejä. Itse tosiaan olen typerän moottoritiellä voittanut monen erän lähdöissä. Mutta en jaksa uskoa, että se netissä ollut video oli väärennetty. Eli en vain pidä itsestäänselvyytenä voittoa Saballe, jos kumpikin vetää täysiä.