APC-modaus??????????
APC-modaus??????????
Mistäköhän porukat on hankkinu noita 30.9 kohm ja 500 ohm vastuksia. Kävin paikallisella rtv asentajalla näyttämässä hommaa (kun en uskalla itse tehdä tinauksia) sanoi vastusten olevan outoa kokoa, että pitäis kasata useammasta vastuksesta vai kuka kerholainen olisi halukas tekemään muutoksen, tietenkin korvausta vastaan Voin tietenkin ostaa kyseiset vastukset jos jollakin olisi
*2463*
Re: APC-modaus??????????
Aivan hyvin voi tehdä kahdesta eri vastuksesta.9000 T16 kirjoitti:Mistäköhän porukat on hankkinu noita 30.9 kohm ja 500 ohm vastuksia. Kävin paikallisella rtv asentajalla näyttämässä hommaa (kun en uskalla itse tehdä tinauksia) sanoi vastusten olevan outoa kokoa, että pitäis kasata useammasta vastuksesta vai kuka kerholainen olisi halukas tekemään muutoksen, tietenkin korvausta vastaan Voin tietenkin ostaa kyseiset vastukset jos jollakin olisi
T. Pasi
99T-museopeli
Kaikki yli 30Kohmin ja alle 500ohm on sopivia, esim 31K ja 470R jne.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
Tarkennuksena todettakoon ettei di:llä ja apc:lla varustetussa tontussa voida soveltaa 900aero.com:in virivinkkejä. Apc boksissa ei ole samoja vastusarvoja kuin jakajallisessa mallissa. Jos nyt joku sattuis ihmettelemään miksei viritykset toimi. Virranjakajalla varustetussa turbotontussa toimii tietty hyvin..
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Eli koskeeko tämä DI+APC-järjestelmää myös, vai pelkästään DI/APC?vjbremer kirjoitti:Tarkennuksena todettakoon ettei di:llä ja apc:lla varustetussa tontussa voida soveltaa 900aero.com:in virivinkkejä.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
DI+APC:n (9000 vm. -88, 2 erillistä boksia) APC-osio modataan ymmärtääkseni kuin "normaali" APC. DI/APC-boksia (9000 vm. -89-) viritetään lastun vaihdolla.9000 T16 kirjoitti:HÄH nyt heittää kärrynpyörää .Millä ohjeilla di+apc:lla oleva boksi modataan vai eikö sitä pysty modaamaan
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
Joo, muuten kyllä mutta vastusarvot ihan eri kuin jakajamallisessa.Jokke A kirjoitti:DI+APC:n (9000 vm. -88, 2 erillistä boksia) APC-osio modataan ymmärtääkseni kuin "normaali" APC. DI/APC-boksia (9000 vm. -89-) viritetään lastun vaihdolla.9000 T16 kirjoitti:HÄH nyt heittää kärrynpyörää .Millä ohjeilla di+apc:lla oleva boksi modataan vai eikö sitä pysty modaamaan
Tais olla paljon suuremmat. Toisin sanoen jos laittaa jakajamallisesta autosta apc boksi di-malliseen, niin ei toimi. Magneettiventtiili vaan naputtaa koko ajan. APC boksia(DI +APC) pystyy kyllä modaamaan, muttei samoilla ohjeilla kuin 900aero.com ohjeilla. Näin ainakin kaverin -88 tonnarissa
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575