pierburg tulvii

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
timotn
"Aero"
Viestit: 392
Liittynyt: Ti Tammi 27, 2004 20:36
Paikkakunta: Oulu

pierburg tulvii

Viesti Kirjoittaja timotn »

kaverin pierburg-varusteisen 900:n kaasari kuulemma tulvii lämpimänä sammuttamisen jälkeen. Mistä ois helpoin lähteä hakemaan vikaa? haulla ei löytynyt lääkettä ongelmaan...

Timppa
tUrpoEinari
"Viggen"
Viestit: 626
Liittynyt: Ma Huhti 25, 2005 22:28
Paikkakunta: Ulvila

Re: pierburg tulvii

Viesti Kirjoittaja tUrpoEinari »

timotn kirjoitti:kaverin pierburg-varusteisen 900:n kaasari kuulemma tulvii lämpimänä sammuttamisen jälkeen. Mistä ois helpoin lähteä hakemaan vikaa? haulla ei löytynyt lääkettä ongelmaan...

Timppa
Uimuriventtiili eli kohoneula ei sulkeudu. :roll: 8O
Reijo L #1181
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
HM
"Aero"
Viestit: 417
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2004 08:47
Paikkakunta: Peräpönkkölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HM »

Tai on ranetettu ja otettu se musta tötsä, höyrysulkumutikka, siitä ennen kaasarin bensantuloa pois ja korvattu jollain omalla patentilla -> laajentuva kaasu työntää bensan kammiosta kurkkuun.

Pierpurgissa on myös siinä kaasarin suulla sivussa sähkötoiminen venttiili, joka hoitaa kohokammion tuuletusta, kannattaa tarkistaa että toimii eikä ole paskoontunut jumiin. Auton ollessa sammutettu tuuletus tapahtuu ulkoilmaan, eli venttiili on "auki".
#2274
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

ei olisi varmasti tämä huono vaihto-ehto: http://www.speedparts.se/sale/index.shtml
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
HM
"Aero"
Viestit: 417
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2004 08:47
Paikkakunta: Peräpönkkölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HM »

Tuo Pierburg on sen verran varmatoiminen peli huollettuna että melkein kannattaa ensin tarkistaa ihan perusjutut. Uuden kanssa eteen tulee myös kaasuttimen säätäminen ajo-/katsastuskuntoon.

Oishan se tollanen uusi kyllä aika *BLING* *BLING* konehuoneessa :lol:
#2274
Vastaa Viestiin