kaverin pierburg-varusteisen 900:n kaasari kuulemma tulvii lämpimänä sammuttamisen jälkeen. Mistä ois helpoin lähteä hakemaan vikaa? haulla ei löytynyt lääkettä ongelmaan...
Timppa
pierburg tulvii
-
- "Viggen"
- Viestit: 626
- Liittynyt: Ma Huhti 25, 2005 22:28
- Paikkakunta: Ulvila
Re: pierburg tulvii
Uimuriventtiili eli kohoneula ei sulkeudu.timotn kirjoitti:kaverin pierburg-varusteisen 900:n kaasari kuulemma tulvii lämpimänä sammuttamisen jälkeen. Mistä ois helpoin lähteä hakemaan vikaa? haulla ei löytynyt lääkettä ongelmaan...
Timppa


Reijo L #1181
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
Tai on ranetettu ja otettu se musta tötsä, höyrysulkumutikka, siitä ennen kaasarin bensantuloa pois ja korvattu jollain omalla patentilla -> laajentuva kaasu työntää bensan kammiosta kurkkuun.
Pierpurgissa on myös siinä kaasarin suulla sivussa sähkötoiminen venttiili, joka hoitaa kohokammion tuuletusta, kannattaa tarkistaa että toimii eikä ole paskoontunut jumiin. Auton ollessa sammutettu tuuletus tapahtuu ulkoilmaan, eli venttiili on "auki".
Pierpurgissa on myös siinä kaasarin suulla sivussa sähkötoiminen venttiili, joka hoitaa kohokammion tuuletusta, kannattaa tarkistaa että toimii eikä ole paskoontunut jumiin. Auton ollessa sammutettu tuuletus tapahtuu ulkoilmaan, eli venttiili on "auki".
#2274
ei olisi varmasti tämä huono vaihto-ehto: http://www.speedparts.se/sale/index.shtml
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu