Siis missä vika?Järjetöntä rahankäyttöä!
-
- "Aero"
Siis missä vika?Järjetöntä rahankäyttöä!
Linkki
Siis ei pysty käsittämään!
"Korotusta perustellaan yleisen ansiotason nousuna"
Ja p*sk*t sanon minä! Tuo on niin väärin!
Siis ei pysty käsittämään!
"Korotusta perustellaan yleisen ansiotason nousuna"
Ja p*sk*t sanon minä! Tuo on niin väärin!
Muukkonen
Bmw 523 Touring
Bmw 523 Touring
No jos meikäläinen päättäisi itse omista palkoista, niin...
Tommi Järvinen #253, Puh. 044 214 2552
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
Juu tää on niin väärin kuin olla ja voi.
Elokuun alusta nostetaan 200 euroa. Ja etteivät ihan palkkakehityksessä jälkeen jää tavalliselle pulliaiselle,niin varmuuden vuoksi ensi keväänä vielä 140 euroa.
HUH HUH sanon minä.
Ja tämän kaiken ne tekevät meidän antamin valtuuksin. Ei voi kuin itseään taas syyttää
Pääasia,että valtion vaikuttajat voivat paksusti.
Elokuun alusta nostetaan 200 euroa. Ja etteivät ihan palkkakehityksessä jälkeen jää tavalliselle pulliaiselle,niin varmuuden vuoksi ensi keväänä vielä 140 euroa.
HUH HUH sanon minä.
Ja tämän kaiken ne tekevät meidän antamin valtuuksin. Ei voi kuin itseään taas syyttää

Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
-
- "Hölösuu"
Silti lähes jokaisen valitun ansiot laskevat verrattuna "siviiliammattiin"
Kyllähän noista nostoista voi lämpöä nostattaa, mutta itse luulen, että olisi niitä pahempiakin asioita narista...

Kyllähän noista nostoista voi lämpöä nostattaa, mutta itse luulen, että olisi niitä pahempiakin asioita narista...
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Ja jälleen, kansanedustajat ei edelleenkään päätä palkoistaan.tommij kirjoitti:No jos meikäläinen päättäisi itse omista palkoista, niin...
Yleisesti: kansanedustajien määrä pitäisi puolittaa ja palkka tuplata tai triplata että sinne hakeutuisi oikeasti töissä olleita ihmisiä eikä mitään kaupankassoja (haukkumatta sinänsä ko. ammattia, mutta käsittänette pointin...), joista tehdään ministereitä sukupuolen perusteella.
Toisaalta, jos 200:n ihmisen palkkaa nostetaan vuositasolla muutamalla satasella -> kokonaisvaikutus alta satatonnia. Suomen osuus EU:n avusta Libanonille tällä tai viime viikolla tehdyn päätöksen mukaan taitaa olla samaa kokoluokkaa, puhumattakaan muista vouhotuksiin suunnatuista rahoista. Kohiskaa niistä älkääkä olko peruspopulisteja, Ilta-Sanomat ja Seiska on sitä varten.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
-
- "Hirsch"
Periaate on tärkein. Jos opiskelijat saavat kärvistellä makarooooooooonilla ja ketsupilla, niin ei ole mitään syytä korottaa kansanedustajien palkkaa.kimmop kirjoitti:Toisaalta, jos 200:n ihmisen palkkaa nostetaan vuositasolla muutamalla satasella -> kokonaisvaikutus alta satatonnia.tommij kirjoitti:No jos meikäläinen päättäisi itse omista palkoista, niin...
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
-Bror-Erik Wallenius
Niin no, tämä "ulkopuolisista henkilöistä koostuva kolmijäseninen eduskunnan palkkiotoimikunta" on tosiaan varsin "ulkopuolinen": Jäseninä 1 kpl ministereitä, entinen eduskunnan apulaisoikeusasiamies ja kyllä kait Alasellakin varsin hyvät veljessuhteet on maan johdon suuntaan...kimmop kirjoitti:Ja jälleen, kansanedustajat ei edelleenkään päätä palkoistaan.tommij kirjoitti:No jos meikäläinen päättäisi itse omista palkoista, niin...
Ja palkkiotoimikunnan ehdotuksen hyväksyvästä kansliatoimikunnastakin oli Turun Sanomien mukaan osa het jäävejä.
Eli vaikka se nyt nimellisesti ei kansanedustaja omista palkoistaan päätä, niin "hyvä veli" kuitenkin...

-
- "Aero"
Juuri tätä ajoin takaa!tknummelin kirjoitti:Periaate on tärkein. Jos opiskelijat saavat kärvistellä makarooooooooonilla ja ketsupilla, niin ei ole mitään syytä korottaa kansanedustajien palkkaa.kimmop kirjoitti:Toisaalta, jos 200:n ihmisen palkkaa nostetaan vuositasolla muutamalla satasella -> kokonaisvaikutus alta satatonnia.tommij kirjoitti:No jos meikäläinen päättäisi itse omista palkoista, niin...
Muukkonen
Bmw 523 Touring
Bmw 523 Touring
-
- "Hirsch"
Ei meidän elinaikanammeAerochick kirjoitti:No niinpä. Olispa jännä nähdä joskus opintotuen korotus..

saabistiuki näkyy olevan jopa sijainniltaan samoilla suunnilla kuin minä

"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
-Bror-Erik Wallenius
-Bror-Erik Wallenius
Miksei? Itsekin olen kärvistellyt aikani opiskelemassa mut se on väliaikainen sijoitus että pääsen siihen missä olen nyt: palkka juoksee hyvästä työstä. Sitähän varten sitä opiskellaan että päästään eteenpäin elämässä.tknummelin kirjoitti:Periaate on tärkein. Jos opiskelijat saavat kärvistellä makarooooooooonilla ja ketsupilla, niin ei ole mitään syytä korottaa kansanedustajien palkkaa.kimmop kirjoitti:Toisaalta, jos 200:n ihmisen palkkaa nostetaan vuositasolla muutamalla satasella -> kokonaisvaikutus alta satatonnia.tommij kirjoitti:No jos meikäläinen päättäisi itse omista palkoista, niin...
Olisin toisaalta voinut jäädä vaikka nuoreksi eläkeläiseksikin ja valittaa sitten että herrat vie rahat eikä anna mulle mitään mutta se olisi ollut oma valinta.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Kyllä mullekin tulee tänä vuonna kaksi tupokorotusta. IT-alalla. Summat on sitten eri asiaJanezki kirjoitti:Olispa joskus jännä nähdä yhtä usein oma palkan korotus kuin k-edustajilla, vaikka minullahan summat ei olisikaan noin isoja.Aerochick kirjoitti:No niinpä. Olispa jännä nähdä joskus opintotuen korotus..

Ja näin kun on IT/media-alalla "100% tulospalkkauksella", niin palkankorotus on suoraan verrannollinen siihen paljonko jaksaa painaa ja koska pyynti ylittää vastapuolella kipukynnyksen.kimmop kirjoitti:Kyllä mullekin tulee tänä vuonna kaksi tupokorotusta. IT-alalla. Summat on sitten eri asia