![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Coolerin lähdöt on 2.5" ja letku myös 2.5" lukuunottamatta turbolta lähtevää mutkaa joka on 2" johtuen siitä, ettei muunnospalaa (2" -> 2,5") saanut sovitettua kuin vasta mutkan jälkeen.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Satkun orkkis cooleri on aika pieni verrattuna uuteen.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kuva1
Eli ensin kuten kaikki saattaa arvata otetaan puskuri irti (2 ruuvia).
Kuva2.
Sitten poistetaan hinauslenkit kunnolla, jotta putket mahtuvat tarpeeksi syvälle ja puskuri takaisin.
Kuva3.
Sitten rakennellaan sopivat kiinnikkeet, jotta cooleri pysyy keulalla kovemmassakin ajossa.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kuva4.
Ja asennetaan cooleri keulalle.
Kuva5.
Sitten vaan putkia värkkäämään.
Kuva6.
Kuva7.
Kuva8.
Kuva9.
Puskuria ei kannata heti laittaa kiinni. Ensin kannattaa käydä paikallisella parkilla esittelemässä uutta cooleria...ei vaan kannattaa vähän polkea ja varmistua että liitokset pysyvät kiinni ja vasta sitten laittaa puskuri paikalleen.
Kylä lähtee...ja vinkki miten saa kilven pysymään lasissa kiinni testien ajan.
Kuva10.