Kytkin sitten otti ja sanoi työsopimuksensa irti kesälomareissulla... JIPPII!!!
Ilmauksen suoritin reissussa korjaamolla ja sen jälkeen kytkin toimi mainiosti n.150km... ja sitten taas startatessa auto lähtee taaksepäin vaikka kytkin oli pohjassa!
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Ei irroittanut enää toisen ilmauksen jälkeen ja sai ajella sitten kolmos vaihteella kotiin... Autolla ajettu hieman yli 80 tkm ( vm.2002 2.0t )
Korjaamolla käytin ja vaihtoivat kytkimen työsylinterin ja totesivat , että ilmeisesti jousi on irronnut kytkinlevystä, koska vika toistui ! ! !
( Työsylinteristä oli myös mennyt kumitiivisteet ja kytkin edelleen ulisee/rahisee, eikä irroita )
Auto odottaa tällä hetkellä korjausta ja
nyt kovasti mietin, että laittaisiko viggen kytkimen vai tavallisen?!?
( Kestääkö se paremmin ja onko jäykempi normaali käytössä vakio autossa
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Muillakin näyttää olevan alkavia oireita... Ainakin itselläni oli ulinaa ennen lopullista hajoamista
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ght=kytkin