itsellä löytyisi kyllä koneistus välineet jos niistä olisi jotai apua?
kertookaahan ketä rattia on vaihdellut tonnariin!

Kuukkeli (eli google) antoi seuraavaa: http://www.nr-autovaruste.com/norther7 kirjoitti:missäs hinnoissa noi keskiöt pyörii ja onko kyseisillä puljuilla nettisivuja?!
Eikös sen saa poistaa jos mallisarjasta löytyy myös tyynytön?AnttiR kirjoitti:Muistathan ,että jos autossa on ratissa turvatyyny , niin sitä ei saa vaihtaa tyynyttömäksi.
Tuossa talvella just vaihdoin -96 tonnarin nahkaratin Jubilee-malliseksi ja bägin irroitus käy toki ilman, että irroittaa akunkenkää. Bägikin on vain "sähkölaite" ja jos virta-avaimet ovat taskussa, niin vaaraa ei ole. Virtaa ei saa käyttää päällä bägin ollessa irroitettuna, koska tällöin syttyy vikavalo ja sen nollaaminen vaatii Techillä käyntiä.AnttiR kirjoitti:Paukkurattia EI voi irroittaa samalla tavalla kuin tyynytöntä.Tuleepi muuten pussi silmille. Jostain ohjekirjasta luin ,että akku pitäis olla irroitettuna vähintään puoli tuntia ,ennekuin paukkurattiin menee koskemaan. Itse en moiseen koskisi , vaan antaisin rattin irroituksen sellaisen tehtäväksi ,joka sen oikeasti osaa.