Ja miksikö tällaista kyselen. Noh tänään bongasin liikenteessä 79' turbon ja hetihän sitä piti mennä ihastelemaan. Auto oli ympärivuotisessa käytössä ja tiedustelin jo mahdollista myyntiäkin.

Olipahan siinä Whaletailit ja kaikki.

OT:ia mutta tuohan on vielä halpa. Nettiautossa 70-luvun museorek. Corolla LB jossa omistaja ei ole laittanut hintapyyntöään ja kysymyksiinkin vastattu tyyliin "ei ihan parilla tonnilla lähde". Sama auto osu silmiin KePössä, hinta 12.500 euroa.frank kirjoitti:Jonkinaikaa sitten oli Keltaisessa pörssissä myynnissä museorekisteröity seiskaysi ysisatanen turbo. Ettei vaan olisi vieläkin.
Hintaa "vain" kuustonnia.
Jos auto se, jota siksi luulen se on väriltään metallihohtopunainen ja asustelee ilmeisesti Riihimäellä.
Näinhän se on ja mehän olemme tottuneet siihen, ettei vanhat Saabit paljoa maksa. Kyse on aina ostajan halusta saada juuri kyseinen yksilö.frank kirjoitti:Joo, on se varmaankin niin, että halvemmaksi se tulee valmiina museoauto ostaa kuin itse rakentaa. Varsinkin jos rakennettavaa on enemmän kuin "pikku siistimistä".
Ja niinhän se on, että hyvästä hyvä hinta.
Sillä tota hintaa äimistelin kun en ole noin kallista Saab wanhusta itse nähnyt myynnissä aiemmin.
Luulenpa silti, että näissäkin tapauksissa niitä tonnin tarjoajia on enemmän kuin tosissaan ostoaikeissa olevia?
Kyllä se 79 oli. Varmistin vielä omistajaltakin asian. Takaluukku ei ollut alkuperäinen, vaan taisi olla se tuplavaloinen ja sillä whaletaililla varustettuna. Myös takapuskuri oli jossain vaiheessa vaihtunut viistokeulamalliseksi. Mutta siis muuten ihan hyvä kuntoinen 79' turbo ja vieläpä Ukissa valmistettu.lucaf kirjoitti:79 turbosatku bongattu liikenteessä? huh, kuulostaa melkein aprillipilalta. oliko Ihan Varmasti 79 mallivuoden, eli ei tuplatakavaloja?