http://www.24.fi/jyykka/levy.jpg
Ajattelinpa palat myös vaihtaa suosiolla eteen, tarkkasilmäinen voi havaita eroja uuden ja Wanhan välillä

http://www.24.fi/jyykka/palat.jpg
ehkäpä oli aika..
Hmm ois noilla viel kesän hiljakseen ajellujyrmy kirjoitti:Jahas, rupesi ikävä rohina kuulumaan jarruttaessa tuossa hiljattain kuskin puolelta.. Ajelin silti vielä jonkun aikaa kunnes ääni kävi ihan sietämättömäksi, mitäs sieltä sitten paljastui..
http://www.24.fi/jyykka/levy.jpg
Ajattelinpa palat myös vaihtaa suosiolla eteen, tarkkasilmäinen voi havaita eroja uuden ja Wanhan välillä
http://www.24.fi/jyykka/palat.jpg
ehkäpä oli aika..
Nyt repesiMyrkky kirjoitti:Kuvaa ei nyt tähän hätään ole, mut Abarth-Ritmossa kyllä huomasi kun palojen vaihto alkoi olla ajankohtaista, ne nimittäin tippuivat tielle ja arvata voi, oliko ohjaamo täynnä käsiä kun jarruttomalla autolla sompailtiin päin punaisia liikennevaloissa ja väisteltiin kaikkea mahdollista liikkuvaa ja ei liikkuvaa.
Mulla on vähän saman makuisia kokemuksia noista Hiivateista.Myrkky kirjoitti:Kuvaa ei nyt tähän hätään ole, mut Abarth-Ritmossa kyllä huomasi kun palojen vaihto alkoi olla ajankohtaista, ne nimittäin tippuivat tielle ja arvata voi, oliko ohjaamo täynnä käsiä kun jarruttomalla autolla sompailtiin päin punaisia liikennevaloissa ja väisteltiin kaikkea mahdollista liikkuvaa ja ei liikkuvaa.
Paljonkos moiset kustantaa? Itse luotin tosiaan motonet-LAATUUNFirges9000 kirjoitti:Mä vaihdoin aikoinani Lucaksen paloihin ja laikkaan.
Jarrupalat vaihdan vuoden välein. Laikka on aina vaan kaunis ja sileä ( jo 4 vuotta ajossa) ja paloissa on pintaa vaikka muille jakaa, kun vaihdan uusiin.
Suosittelen, ajan päälle tulee halvaksi tuollainen laatu.
Voitte tulla Torstaina Keimolaan toteamaan vanhojen laikkojen kuntoa.
Laakerissa välystä? Ei välttämättä aiheuta muuta meteliä. Vielä...jyrmy kirjoitti:Onko jollain muuten lonkalta heittää vinkkiä, vaihdoin palat ja levyt tosiaan ja jarrutusrohina toki lähti mutta yks ikävä ääni jäi... Eli kun käännän oikeelle niin joku ottaa kiinni kuskin puolella, ikävä hinkkaus kuuluuvarsinkin jos hiljaa ajelee.
Onko sentyyppinen ääni, että voisi tulla jarrulevyn osumasta jarrukilpeen? Kilven kevyt taivuttaminen levystä kauemmaksi saattaisi auttaa, etsit vaan ensin millä reunalla välys on pienin, ja siitä taivutat isommaksi.jyrmy kirjoitti:kun käännän oikeelle niin joku ottaa kiinni kuskin puolella, ikävä hinkkaus kuuluu