Ei ollu tarroja eikä mitään tahnoja. Kitkapinnan punainen "möhnä" on sitä varten että se hioo uusista kulta-anodisoiduista levyistä sen kullan värisen pinnan pois ja näin sisäänajaa erikoisjarrupalan omaan levyynsä. Jospa ei noita paloja olekaan tarkoitus käyttää peruspeililevyn kanssa ja sitten ovat naarmuttaneet levysi pilalle ja tuottavat siksi vinkunaaJouniCSE kirjoitti:hmm noissa tuli paketissa semmosia 3M tarroja joita piti liimata siihen vihreeseen osaan ja kuparitahnat laitoin kans. Kitkapinnassa oli vielä semmonen ihme punanen möhnä päällä jonka takia pito oli melko surkee aluks. Levyt on uudet brembon vakiolevyt.

Pito on aluksi miedompi juuri sisäänajon vuoksi. Minulla on koko setin kanssa n. 300km sisäänajoaika, jolloin ei suositella voimakkaita jarrutuksia. Vasta sen jälkeen setti alkaa olemaan iskussaan.
Kuuluukin paskoa. Paskan väri vaan muuttuu siedettävämmäksiJouniCSE kirjoitti:Sitten noi paskoo ihan samanlailla vanhteet kun vanhatkin palat vaikka ei pitäny.

Et sitten sinäkään paljoa paloistasi perillä ole...
En usko että Riku PCS:ltä mitään skeidaa mulle möi. Osanumeron voin katsoa päivällä.JouniCSE kirjoitti:Mikä osanumero sulla on niissä green suffeissa, alkaa tuntua että noi on jotain tusinasekundaa..