T8 satku ja MegaSquirt
T8 satku ja MegaSquirt
Kertokaas nyt että mitä kaikkea hyötyä olisi asennella k-jetilliseen satkuun tollanen MegaSquirt järjestelmä? Taloudellisuus? Teho? jne...
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
Re: T8 satku ja MegaSquirt
Molemmat paranee, ja ei lopu soppa kesken jos virittelee...Tremolo kirjoitti:Kertokaas nyt että mitä kaikkea hyötyä olisi asennella k-jetilliseen satkuun tollanen MegaSquirt järjestelmä? Taloudellisuus? Teho? jne...
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato

Onnistuuko ruiskujen kiinnitys tuohon k-jetin imukavaan ja pitääkö suuttimien reikiä työstää kovinkin paljon? Vai olisiko järkevintä koittaa hommata jostain sähköruuttaisen saabin imukanava?
Mitäs antureita tuon MSn kanssa tarvitaan, siis sellaisia joita ei vakiona koneessa ole? Helpottaisi projektia kun olis joku käsitys kaikesta tarvittavasta.
Miten ton kaasuläpän asentoanturin kiinnitys onnistuu parhaiten?
Mitäs antureita tuon MSn kanssa tarvitaan, siis sellaisia joita ei vakiona koneessa ole? Helpottaisi projektia kun olis joku käsitys kaikesta tarvittavasta.
Miten ton kaasuläpän asentoanturin kiinnitys onnistuu parhaiten?
Vanhan D-Jetillisen 99:n imusarjan pitäisi ainakin sopia suoraan 8v h-koneeseen. Kanavat ovat kai hieman isommat ja suuttimet sopivat suoraan. K-Jetillisenkin imusarjaan suuttimet saa ilmeisesti pienellä sovittamisella, kannattaa ehkä hankkia suuttimet ensin ja katsella sitten, saako ne sopimaan k-jetin imusarjaan.Tremolo kirjoitti:Onnistuuko ruiskujen kiinnitys tuohon k-jetin imukavaan ja pitääkö suuttimien reikiä työstää kovinkin paljon? Vai olisiko järkevintä koittaa hommata jostain sähköruuttaisen saabin imukanava?
Minullahan on myynnissä aika kasa 8v:n megasquirttaamiseen tarvittavaa osaa.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
Minä tein tuon t8:sin squirttaamisen juurikin D-jetin imusarjalla. Sai kaasuläpän asentotunnistimen suoraan kiinni ja ei tarvinut hitsailla/työstää imusarjaa. Ainoastaan bensakiskon joutui tekemään.
-tuomas-
-tuomas-
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
Eihän siinä ole muuta vaatimusta kuin lineaarisesti säätyvä potikka? Ettei ole ole on/off -tyyppinen.Tremolo kirjoitti:Sopiiko tuohon d-jetin läppärunkoon sitten minkä merkkiset asentotunnistimet vain? Onko noissa asentotunnistimissa jotain eroja, esim niiden lähettämän sähköisten arvojen osalta?
Esim. bosch 2.4.2 ja lucas CU14/14.1
Sanokaa megan laittaneet parempaa inffoa

#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
pistin jonkun volvon tarvike-tps:än. piti pienet Z-muotoiset raudanpalat tehdä että sai sen sopimaan, mutta tämä oli sellainen puolen tunnin askartelu.
Tosiaan ei ole muuta väliä kuin että on potikka-tyyppinen, eikä kytkin-tyyppinen. TPS-kalibroidaan kuitenkin megassa sitten.
-tuomas-
Tosiaan ei ole muuta väliä kuin että on potikka-tyyppinen, eikä kytkin-tyyppinen. TPS-kalibroidaan kuitenkin megassa sitten.
-tuomas-
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi