f-19 kirjoitti:
Tai jos molemmat saa pitämään niin mikä osa laukeaa voimansiirrosta ja kuinka nopeasti?
Itsellä sikäli huonoja kokemuksia satkun voimansiirrosta, että jos pitoa saa ja voimaa on edes sinnepäinkään mukavasti, niin takuulla hajoaa jotain.
Tähän mennessä räjäytettyä vuosien saatossa(yli 10v aikana):
1.reilut puolenkymmentä laatikkoa, paria en tutkinut mut yhdestä hajosi tasauspyörästö, yhdestä korkkasi kakkosen rattaat, yhdestä halkesi kuori perämurikan kohdilta, yhdestä siirtäjäakseli solmuun ja 2 pykälää päälekkäin(kertoili laatikon tutkinut isäni veli, autokorjaamon omistaja).
2. Sisempi tai ulompi vetonivel räjähtää, itsellä vain yksi ulompi(oli huono jo valmiiksi) hajonnut mut sisemmän maljoja hajonnut kaksi sekä yksi tripodi.
3. Kytkinakseli poikki(nämä on kulutustavaraa, 900EMS:lläkin on saatu poikki)
4. Vetoakseli poikki, ulomman vetonivelen boorituksen juuresta ilmeisesti materiaali tai karkaisuvirheen takia, mutta kuin veitsellä leikaten oli katkennut erittäin nätisti. Hyvään kuntoon muuten pieksi se vetari läpivientitunnelinsa.
5. Karkaa lapasesta. Kokemusta siitäkin.
