Italian ihme ostettu.

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Italian ihme ostettu.

Viesti Kirjoittaja Svc »

Uusin ostos:
http://www.nettimoto.com/381719

Tyttö saa mopokortin vasta syksymmällä, joten "joudun" varmaan itse ajelemaan tuolla siihen asti. :wink:

3,2 kW kuljettaa tälläistä 100 kg äijää ihan toiseen malliin, kuin pappatunturin 1,1 aikanaan.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Re: Italian ihme ostettu.

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Svc kirjoitti:3,2 kW kuljettaa tälläistä 100 kg äijää ihan toiseen malliin, kuin pappatunturin 1,1 aikanaan.
Taitaa noissa hieman käytettävyydessäkin olla eroa ennenvanhasiin mopoihin :)

Tomos (vai mikä se nyt Soliferissa oli) teki piikin joko kärkiin tai tulppaan 10 km välein... aluksi ajelin ilman magneetonkoppaa että oli nopeampaa poistaa piikki, sitten tuuppasi varpaan sandaalit jalassa ajaessa magneettoon ja seuraava kehitysversio olikin magneetonkoppa siipiruuveilla kiinni... nykyiset mopoikäiset ei ole edes katkojan kärjistä kuulleet saati että tietäisivät että tulppaan voi tulla piikki :)
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
janski
"Aero"
Viestit: 464
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 14:53
Paikkakunta: Monnin miljoonakaupunki (Hausjärvi)

Viesti Kirjoittaja janski »

Meille tuli tämmöinen: http://www.nettimoto.com/386542 tosin tyttö on vasta kymmenen :D
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja Svc »

janski kirjoitti:Meille tuli tämmöinen: http://www.nettimoto.com/386542 tosin tyttö on vasta kymmenen :D
"Joudut" sitten ajelemaan tuolla vähän kauemmin. :lol:

Kypäräkaupassa käydessäni katselin uutta isompaa Vespaa. Alkoi ihan oikeasti tehdä mieli.
GTS 250 i.e. on itseasiassa aika kohtuuhintainenkin.
Moottori 1 sylinterinen, 4-tahtinen, 4-venttiilinen, elektroninen ruisku, SOHC.
Kuutiotilavuus 244.0 cm3
Teho 16,2 kW / 8250 rpm
On tuo vähän kehittynyt siitä 66-mallisesta Vespa Super Sportista, jolla pari vuotta ajelin. (Ei tämä mutta samanlainen.)
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Petter
"Hirsch"
Viestit: 728
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 08:41
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Petter »

Melko kallita nuo mopot ovat kyllä.
Muistan ostaneeni(isä osti) moponi, Tunturi supersport, vähän reilulla 3000 mk uutena 80-l. alussa.
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja Svc »

Petter kirjoitti:Melko kallita nuo mopot ovat kyllä.
Muistan ostaneeni(isä osti) moponi, Tunturi supersport, vähän reilulla 3000 mk uutena 80-l. alussa.
Onhan nuo hinnat nousseet. 3000 vuoden -82 markkaa oli noin 6200 mk vuonna 2001. Eli karkeasti hieman yli 1000 nykyeuroa .
Tosin eipä ollut Tunturissa 4-t moottoria, sähköstarttia, levyjarruja tai suuntavaloja.
Ovat nuo nykyiset laatumopot silti kalliimpia.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Vastaa Viestiin