Mutta miten ratin saa irti? Korjausoppaassa lukee vain: 1.Irroita miinuskaapeli akusta. 2. Irroita ohjauspyörä.
Miten ysisatkun kolmipuolaisesta "Ralliratista" saa keskiön irti? Lähteekö se ihan vaan vetämällä? Ettei rikottaisi hyvää rattia...

Sami antoikin jo hyvät vinkit, mutta tuo ratti lähtee tarvittaessa helposti irti, mikäli tarve vaatii. Se keskiö lähtee ihan vetämällä pois ja ratti on sitten kiinni muistaakseni 21mm mutterilla. Räikällä sen saa pois.MikkoA kirjoitti:Nyt täytyisi saada kaverin ysisatkusta ratti irti että saisi kojelaudan pois ja sitäkautta vaihdettua tuulettimen moottorin.
Mutta miten ratin saa irti? Korjausoppaassa lukee vain: 1.Irroita miinuskaapeli akusta. 2. Irroita ohjauspyörä.
Miten ysisatkun kolmipuolaisesta "Ralliratista" saa keskiön irti? Lähteekö se ihan vaan vetämällä? Ettei rikottaisi hyvää rattia...
Sen moottorin saa purettua taivuttamalla varovasti kuoren muodostamia hakoja, jotka painaa kantta kiinni. Kannattaa katsoa, että onko vain hiilet loppuneet tai taittuneet jotenkin ohjaimen väliin. Se johdin joka on juotettu niihin hiiliin on samaa materiaalia kuin tinaimusukka ja moottori on tältä osin tosi helppo korjata, jos joutuu hiilet vaihtamaan tai uusimaan ne johtimet. Mulla on pari niitä hajonnut ja molemmat olen korjannu itse ilman sen kummempaa autoalan ammattitutkintoaMikkoA kirjoitti:Kiitoksia vinkeistä.
Ajateltiin sitten ryhtyä hommaan vaikka merkkikorjaamossa huoltomies kuvasi kyseistä hommaa ´"helvetin hankalaksi, ja aloittelijoille aivan liian vaikeaksi"
Saa nähdä mitä aloittelijat saavat aikaan...