Kaikki pytyt ei pelissä

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
vanhus
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Elo 30, 2006 19:18
Paikkakunta: VANTAA

Kaikki pytyt ei pelissä

Viesti Kirjoittaja vanhus »

-86 9000 turbo aut. Auto käy 3. ja 4. pytyllä, sammuu käytyään pari minuuttia. Seuraavana päivänä käy ensin kaikilla n 20 min ja hetken päästä 1. ja 2. pytyllä, sammuu jälleen parin minuutin kuluttua. Tänään kävi pari minuuttia 3. ja 4. pytyllä. Sytytysyksikkö, puola ja virranjakajan kansi uusittu. Äimänä ollaan. 8O Hjelppikää
HEPPUHEI
Avatar
CDTA
"Hölösuu"
Viestit: 2682
Liittynyt: Pe Kesä 16, 2006 12:24
Paikkakunta: Susiraja

Viesti Kirjoittaja CDTA »

Mites tulpat ja tulpanjohdot?
Häviääkö jäähdytysnesteet?
Onkos bensansuodatin vaihdettu koska(an)?
Niijja pyörijäkö jäi vielä vanhaa, jakajaan?


Edit: Jaa tosiaan, TERETULEMAS voorumille :D
vanhus
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Elo 30, 2006 19:18
Paikkakunta: VANTAA

Viesti Kirjoittaja vanhus »

Tulpat on uudet kuten myös johdot sekä pyärijä kannen sisällä.
Kipuna tulee kaikista tulpista. Nesteitten häipymistä en ole havainnut joskaan en ole edes tsekannut.
HEPPUHEI
jani
"Aero"
Viestit: 453
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 10:22
Paikkakunta: nokia

Viesti Kirjoittaja jani »

katsoppas polttoaine pumppujen toiminta
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

onko tulpat normaalin väriset?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
SuoTimo
"Viggen"
Viestit: 568
Liittynyt: Ke Elo 31, 2005 19:00
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja SuoTimo »

Ja onko puristukset kunnossa? Jos on käynyt laihalla niin on voinut kirvesmies käydä lohkomassa venttiileitä... Tai siis eihän se selitä tuota 1/2 ja 3/4 pyttyjen vaihtelua, mutta kuiteskii... :roll:
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

niin ja eikai ollut unipoin tuo sytkä yksikkö?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Vaihdoin kansipahvin viime viikolla.
Nyt käynnistyy kaikilla neljällä pytyllä.

Öljyä on vielä hieman tuossa paisuntasäiliössä lillumassa, nokareina.
Oli ehkä huono huuhtelu?

Kulkee ja kukkuu kivasti.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
vanhus
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Elo 30, 2006 19:18
Paikkakunta: VANTAA

Viesti Kirjoittaja vanhus »

Ensinnäkin kiitoksia vinkeistä. Polttoainepumppu vaihdettiin uuteen n 1kk sitten ja sillä puolella kyllä hyrisee.
Ostin myös uudet tulpat ja 1. ja 2. pytyn käydessä ne hieman tummenivat eli OK, mutta 3. ja 4. tulpat olivat kuin uusia.
Puristukset on varmasti syytä tsekata. Voiko tehdä itse?
Jos puristukset on ok, niin ilmeisesti kansipahvin vaihtoon ei ole syytä?
HEPPUHEI
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11627
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Voisi kokeilla miten tuo käy ilmamassamittarin johto irrotettuna tai lämpöanturin johto irrotettuna.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
vanhus
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Elo 30, 2006 19:18
Paikkakunta: VANTAA

Viesti Kirjoittaja vanhus »

Lähden lomareissulle metille kahdeks viikkoo mutta täytyy koittaa reissun jälkeen ilmamassamittarin ja lämpöanturin irrotusta. Mysteeri mikä mysteeri!
HEPPUHEI
Vastaa Viestiin