Aero Vs. Boxter S

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

2,3T sport kirjoitti: Ei taida bemari-mies luottaa, että vapari herää varmasti ahdettua paremmin. Ekan lähetyksen hoitaa bemari ja seuraavat Saabin-lähetykset bemari-varastaa selkeästi. Pistähän vähän ääntä kaiuttimiin :wink:
No mä kiinnitin huomiota ihan samaan!
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Viimesessä vedossa ainakin varastaa. Mut kyllä tuo bemariki taitaa silti hyvin liikkua :wink: Nätit on soundit.
Saab 900 2.0t Cab -97
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Harrimatias kirjoitti:Viimesessä vedossa ainakin varastaa. Mut kyllä tuo bemariki taitaa silti hyvin liikkua :wink: Nätit on soundit.
Ei ole kovinkaan nuhanen kumpikaan. Kelpais kulkunsa puolesta mulle molemmat. Toiseen ei vaan mahdu :oops:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Saab 900 2.0t Cab -97
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3876
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Viesti Kirjoittaja juhokare »

On kyllä melekonen! 8O :lol: Minkälaisethan suoritusarvot tuossa tonnarissa on? :roll:
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

juhokare kirjoitti:On kyllä melekonen! 8O :lol: Minkälaisethan suoritusarvot tuossa tonnarissa on? :roll:
Tuo taitaa olla se malli jolla pääsee paikasta A, paikkaan B :lol:
Saab 900 2.0t Cab -97
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Eikös jossain keskustelussa jo todettu videopätkän olevan nopeutettu...
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

tevisu kirjoitti:Eikös jossain keskustelussa jo todettu videopätkän olevan nopeutettu...
Arvatenkin. :wink:
Saab 900 2.0t Cab -97
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3876
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Itsekin epäilin samaa.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Eikös tuolla porsaan jokakulmasta raapivalla paremmalla mallilla oo revitty kusikoppia vauhdilla 246km/h. :?:

Eikä se muistaakseni ollut ihan pienimmästä päästä, tuo kusikoppi. :)
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Miksi ette ota esim. 0-100km/h "vetoja?

Omasta mielestäni nuo olisivat paljon tärkeämpiä kuin jokin 100-200km/h jolla ei ole mitään arvoa Suomessa :) Eihän Suomessa saa ajaakaan monessa paikassa kuin 100km/h ja ainakin itselleni on erittäin tärkeätä kuinka nopeasti auto poistuu paikalta juurikin pienillä nopeuksilla jotta ehtii menemään mm. vihreillä valoilla ennenkuin vaihtuvat oransseillebn ;)
Viimeksi muokannut ng900aero, La Syys 16, 2006 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

ng900aero kirjoitti:Miksi ette ota esim. 0-100km/h "vetoja" mm. M3/M5:sia vastaan???

Omasta mielestäni nuo olisivat paljon tärkeämpiä kuin jokin hölmö 100-200km/h jolla ei ole mitään arvoa Suomessa :) Eihän Suomessa saa ajaakaan monessa paikassa kuin 100km/h ja ainakin itselleni on erittäin tärkeätä kuinka nopeasti auto poistuu paikalta juurikin pienillä nopeuksilla jotta ehtii menemään mm. vihreillä valoilla ennenkuin vaihtuvat oransseille siinä kun pitää odotella jotain turbon viivettä, tehojen pitää tulla heti 8)
0-100km/h tehokkaalla etuvetoisella on aika turhaa mielestäni :roll:
Pitoa kun usein ei ole ennen kuin kolmannella vaihteella, jos edes sillon. Ja etenkin jos on Saabi kyseessä on voimansiirto aika kovilla tollasissa lähdöissä jos tosissaan ajetaan.
Ja tuollaista modernia tehokasta takavetoista bemppua vastaan ei taida hirveesti olla saumoja kuitenkaan.

Käytännölliseksi en todellakaan näe tuota 0-100km/h. Kyllä ohituskiihtyvyys on paljon tärkeämpi ja käytännöllisempi jolloin esim. tuo 100-200 on parempi mittapuu vaikka sen joutuukin tekemään saksassa autobaanalla mutta kuitenkin ;)
Sitkeys kertoo paljon enemmän :)
Aleksi
"Viggen"
Viestit: 564
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 14:47
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Oon Paden kanssa samoilla linjoilla sen suhteen, et etuvetosella on aika turhaa repiä 0km/h--> se on aikalailla sutimista ja etenkin voimansiirtoa rasittavaa. Itse en sitä uskonut hyvällä ja näin ollen liikun tällä hetkellä jalkasin... :?
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Viesti Kirjoittaja Hook »

Aleksi kirjoitti:Oon Paden kanssa samoilla linjoilla sen suhteen, et etuvetosella on aika turhaa repiä 0km/h--> se on aikalailla sutimista ja etenkin voimansiirtoa rasittavaa. Itse en sitä uskonut hyvällä ja näin ollen liikun tällä hetkellä jalkasin... :?
Toinen kuulemani laatikon (tasauspyörästön..?) hajoaminen ng900/og9-3:ssa 2 viikon sisään.. Kesä tuottaa tulosta :evil:
Koputtaa puuta, että oma vielä toistaiseksi kasassa.. :roll:
Parempi vaan painella sitä oikeanpuoleista 100+ vauhdeissa 3:lla ja 4:lla, ettei tuu liikaa vääntöö perälle.

Turvalliset ohittelut kunniaan.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Vastaa Viestiin