
Tulpat ja puola (kuva) vaihdettu, akku ladattu ja ajo jatkuu
Sama hommahan se oli munkin satkussa, kun lopulta löytyi se nykimisen ja pätkimisen syy silloin viime keväänä. Puolahan se syypää oli. Purkaamolta ostetun 7euron arvoisen boschilaisen (koodiltaan oikea malli tottakai) kanssa piti tyhjäkäyntiruuvia kääntää pienemmälle, kun kone alkoi käydä niin hyvin tyhjäkäyntiä. 

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Ajelin tuossa lauantaina iisalmesta takasin kuopioon päin, ja kun pääsin motarille niin auto alkoi yskimään käsittämättömästi. Heti kun antoi yhtään enempää kaasua niin hirveä rykiminen. Auton vauhti tuppui sinne 80kmh hujakoille. Pintakaasulla kulkee kyllä, mutta kun kaasua lisää niin nykiminen alkaa.
Tarkastin tulpat ja tulpanjohdot. Mielestäni kunnossa olivat.
Nyt epäilen syyksi bensapumppua, sytytyksen ohjausyksikköä tai puolaa?
Joten siispä kysyn, mistähän noista kannattaisi alkaa vikaa etsiä?
Tarkastin tulpat ja tulpanjohdot. Mielestäni kunnossa olivat.
Nyt epäilen syyksi bensapumppua, sytytyksen ohjausyksikköä tai puolaa?
Joten siispä kysyn, mistähän noista kannattaisi alkaa vikaa etsiä?
auton mallin (ja bensiininsyöttötekniikka) kertominen helpottaa vastaamaan kysymyksiin, mutta kysyn kuitenkin onko virranjakajan kannen sisällä se keskihiili vielä paikallaan?kupo kirjoitti:Ajelin tuossa lauantaina iisalmesta takasin kuopioon päin, ja kun pääsin motarille niin auto alkoi yskimään käsittämättömästi. Heti kun antoi yhtään enempää kaasua niin hirveä rykiminen. Auton vauhti tuppui sinne 80kmh hujakoille. Pintakaasulla kulkee kyllä, mutta kun kaasua lisää niin nykiminen alkaa.
Tarkastin tulpat ja tulpanjohdot. Mielestäni kunnossa olivat.
Nyt epäilen syyksi bensapumppua, sytytyksen ohjausyksikköä tai puolaa?
Joten siispä kysyn, mistähän noista kannattaisi alkaa vikaa etsiä?
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)