Osaisiko joku foorumin lukijoista tehdä vaihtovalon. Vaikka 5 ledinen ,joista kolme ekaa syttyis sadan kierroksen välein lähestyttäessä asetettua huippukierroslukua ja jos menee yli niin syttyisi pari viimeistä.
Itse,kun en ymmärrä mitään elektroniikasta,en tiedä olisko tollainen edes mahdollista. Jos on , niin olis kiva saada.
Olisko tollaisia valmiina kaupoissa? Ei oo tullut ainakaan mua vastaan.
Vaihtovalo
Re: Vaihtovalo
Google ja foorumin haku toivat jokusen tuhatta hittiä mm. kaupallisista tuotteista, joten uskaltaisin sanoa että niitä saa kaupoistakin.AnttiR kirjoitti:Osaisiko joku foorumin lukijoista tehdä vaihtovalon. Vaikka 5 ledinen ,joista kolme ekaa syttyis sadan kierroksen välein lähestyttäessä asetettua huippukierroslukua ja jos menee yli niin syttyisi pari viimeistä.
Itse,kun en ymmärrä mitään elektroniikasta,en tiedä olisko tollainen edes mahdollista. Jos on , niin olis kiva saada.
Olisko tollaisia valmiina kaupoissa? Ei oo tullut ainakaan mua vastaan.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
Missäköhän malleissa tuo toimii? Omassa vm.-00 kolkissa on mittarissa tuo valo, muttei toimi.9-5T kirjoitti:Jos pelkkä vaihdekepinkuva riittää käy ohjelmoimassa vaihtovalo päälle(riippuu tietty mikä Saab)
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Jenkeissä tuo liene ollut käytössä, kuten myös japaniassa. Mitään hyötyä siitä ei "kisakäyttöön" ole, sillä tuo valo rupeaa palamaan jo 1500rpm jälkeen tjsp. Eli sillä on vain haettu taloudellisuutta, ei varsinaista tehopiikkiin tulevaa vaihtokohtaa.Juusokas kirjoitti:Missäköhän malleissa tuo toimii? Omassa vm.-00 kolkissa on mittarissa tuo valo, muttei toimi.9-5T kirjoitti:Jos pelkkä vaihdekepinkuva riittää käy ohjelmoimassa vaihtovalo päälle(riippuu tietty mikä Saab)
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Ostin ja asensin Pivotin vaihtovalon. Hinta oli alle 160 E . Näyttö on tulitikkuaskinkokoinen kolmiledinen ja näkyy varmasti myös auringon paisteessa.Ledien kirkkaus on säädettävissä. Jokasen ledin syttymiskierrosluku on niinikään erikseen säädetävissä.
Suosittelen nille , jotka haluavat moisia höpöttimiä autoonsa.
Suosittelen nille , jotka haluavat moisia höpöttimiä autoonsa.