Nico kirjoitti:Se että tuon kauppakassin huoltaminen maksaa joka vuosi vähintään 1000 euroa (noh, laatu maksaa vai?) + että kuskit muistuttavat näköjään lähinnä bemarikuskeja, alkaa pikku hiljaa tarkoittaa sitä, että seuraava kauppakassi jonka omistan on Audi...
P.S. Voisiko joku administraattoreista ystävällisesti poistaa minut tältä foorumilta. Tällä ei ole minulle mitään annettavaa...
Eikä minulla todellakaan ole tälle foorumille mitään annettavaa...
Oman kokemukseni perusteella, mitä tunnen useita tehokkaampien audien omistajia, ovat he vähintään yhtä kriittisiä ja faktasta kiinnostuneita, jos joku tulee ja kertoo, että heidän automerkistään ei saa sitä tunnetta, mitä vain "muutamassa sekunnissa" 100-180 kiityvä alle 300hp posse pystyy tarjoamaan selkänojalla, siellä missä se on sallittua. Jos vielä ei löydä etsimälläkään mitään muuta hyvää toisesta automerkistä, kun että vie kauppaan ja takaisin, niin mielipiteitä ei yleisesti voi ottaa kovinkaan vakavasti.
Minulla on sellainen pieni epäilys, että aktiivisten saabistien joukosta saattaa löytyä yllätävänkin paljon tavallisia perheenisä saabisteja, joiden vakion oloinen kauppakassi tarjoaa vastaavia fiboja ja osa heidän leluistaan pyyhältää tarvittaessa tuostakin possesta kevyesti ohi jopa renkaat sutien hyvinkin reipaassa 100:sen vauhdissa... Saabin mallisarjaston tehottomin 150hp ei tee sitä missään muotoa kaupasta ostettuna, vaikka onkin moniin 100hp kauppakasseihin nähden ihan oikea "tehopeli", mutta tehoton 300hp+ autoihin nähden joten hieman varoen kannattaa tehdä yleistäviä fiilis vertauksia saba-posse kiihtyvyys teemalla.
Monet yleensä haluavat pitää hieman rauhallisempaa profiilia viilailuistaan ja osaistuvat keskusteluun lähinnä teknis-painotteisesti, kuten tässäkin monet ovat kiinnostuneet suorituskyvystä, kun tuollaiseen alle 10s 100-180 kiihtyvyyteenkin kuulemma turtuu varsin äkkiä...
Mikäli tämän kokemuksesi perusteella oikeasti päätät vaihtaa kauppakassisi automerkkiä, niin suosittelen lämpimästi sellaista automerkkiä ja foorumia, joilta ei juurikaan löydy mallisarjastosta luvattoman helposti hienosäädettäviä turboja ja muutenkin profiloituvat varsin tavallisiksi huomaamattomiksi perheautoiksi, joissa suorituskyky on vahvasti taka-alalla, joten voinet hyvin unohtaa Mersun, Bmw:n ja eritoten Audin (ja muut wag autot), koska heidän mallistostaan löytyy vähintään vastaavia kiihtyvyyksiä tarjoavia perheautoja, mutta heidänkään perheautoistaan ei radalle ole, ellei mallia erikseen ole siihen suunniteltu.
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.