

Ja vielä kaiken lisäksi pitäisi maanantaina tai tiistaina lähteä tien päälle ja voi olla vähän nihkeää saada korjausaikaa ennen sitä. Onhan tossa pihassa toi japsi-räpsäkin, mutta mielummin ajelisin Saballa...

No se on ainakin selvää, että yhtään ylimääräistä ei kannata ajella suojakumi rikki, jos meinaa kasata vielä samalla nivelellä. Osaavissa käsissä nivelen vaihto onnistuu lähes missä vain. Vaatimuksia työkaluille toisaalta löytyy. Napamutteri on TIUKASSA samoin, kun alapallonivelkin voi olla johtuen pulttien ruostumisesta. Nivel täytyy pestä ja laittaa uudet rasvat. Nivelen irroitukseen tarvitset vielä esim. jonkinlaiset levittävät pihdit, jotta saat lukkorenkaan pois häiritsemästä.iku kirjoitti:Vaihdoin äsken kesärenkaat alle ja samalla pettyneenä huomasin kuskin puolella ulomman vetarin suojakumin olevan rikki.Onkos tuo kuinka paha homma vaihtaa parkkipaikalla? Työkaluvalikoimakin on vähän heikko ja kokemusta ko. hommasta ei yhtään.
Itse nivel kyllä taitaa olla vielä ehjä, kun ei ravista eikä ääntele ja vielä reilu viikko sitten suojakumi oli ehjä.
Ja vielä kaiken lisäksi pitäisi maanantaina tai tiistaina lähteä tien päälle ja voi olla vähän nihkeää saada korjausaikaa ennen sitä. Onhan tossa pihassa toi japsi-räpsäkin, mutta mielummin ajelisin Saballa...
Ja varsinkin "kivijalkaliikkeen" varaosa hyllyltä, eli alkuperäistäPekka Valtanen kirjoitti:Vetonivelen suojakumiksi suosittelen Löbroa.