Kyllä tässä kohta on edessä paluu juurille, näkyy halpoja ajokuntoisia vielä löytyvän ja kuiva säilytyspaikkakin olisi, saisi säilöttyä kevääksi, ja talven kärvistellä ja kuolata jäisiä noroja kuupan päälle

Suotta kärvistelet, kuupallahan on nautinto ajella sitten kun on kunnon talvi ja pakkanenMinuteman kirjoitti: talven kärvistellä ja kuolata jäisiä noroja kuupan päälle
1. mahtuu, itellä Pioneerin "aikanaan hyvät" 6,5" metallikartio kajarit ovissalefa42 kirjoitti:...1. Onko ovipahvien takana tilaa kaiuttimille (alas eteen ajattelin 6,5" kaiuttimia), jos on, niin pitänee hankkia toiset ovipahvit projektia varten?
2. Onko radiokehikkoja saatavana hanskalokeron sisään / sitä toista mallia raitisilma-aukkojen alle, vai pitäneekö itse rakennella...
Ignitor on hyvä. Asennus n.15min siihen jatkaa johdot ja säätää sytkän.himmee kirjoitti:
Ignitor sytkä periaatteessa menee aivan liiankin helposti paikalleen. Toki Ignitorissa on aika lyhkäset johdot ja itse laitoin puolan eri paikkaan.
Niin tietysti, jos möykkä ei häiritse..lefa42 kirjoitti:Putkiston osalta ei ole mahdotonta kiirettä, koska varmasti löytyy hommia auton kanssa hetkeksi aikaa, toki voisin moisen lunastaa, kun vapautuu.
Onko äänieristyksistä kuvia, jos niitä on tullut moiseen tehtyä? Mitä vaimennusmateriaalia käytetty? Itse en tosin huomannut häiritsevää ääntä kuin yli 80km/h nopeuksissa.
Yep..ja lähtöö myös käyntiin huomattavasti paremmin, vaikka vähän kansivikainenkin olisi. Toki kuuppa on aina hyvin lähtenyt. Tuo mallihan menee jakajan mukaan eli jotain eroja on. Kuuppaan ilmeisesti kahta eriä..PeTorace kirjoitti:Ignitor on hyvä. Asennus n.15min siihen jatkaa johdot ja säätää sytkän.himmee kirjoitti:
Ignitor sytkä periaatteessa menee aivan liiankin helposti paikalleen. Toki Ignitorissa on aika lyhkäset johdot ja itse laitoin puolan eri paikkaan.
Itellä oli jakajassa nokat niin kuluneet että kosketuskulmaa ei saanu säädettyä.Ignitor kiinni sytkä kohilleen ja kas kummaa käynti ongelmat hävis. Eli Triangle Motoriin vaan yhteyttä,olikohan se tyyppi 1847v ja hinta n.80€.
Terppa!late88 kirjoitti:Mihins päi vammalaa kuuppa majottautu..?
Jos muuten osatarvetta ilmenee nii ota yhteyttä.. erittäin huokeella löytyy osasia kuuppaan..![]()
Itellä seisoo -72 kaunotar kässärivaijjerin vaihtoo ootellen, sen jälkee saiis hakee leiman..
No okei, ei "keinu", mutta kaarteissa pelottaa, kun meinaa kääntyä kyljelleen.ng900aero kirjoitti:Kajakki ei juurikaan keinu mikäli iskarit eivät ole ihan loppu, uskaltaa päästää kurviin niin lujaa kunnes renkaista loppuu pito
Mielestäni ei tarvitse mitään muuta kuin toimivan vakioalustan.