Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931 Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Passi » Pe Loka 06, 2006 09:58
Jope kirjoitti: Suuttimet putsataan ultraäänipesurilla ja sitten koekäytetään, että varmistetaan onko kaikissa sitten sama tuotto.
Tätä tekee alan mestat.
Moista en ole koskaan teetättänyt, mutta Bosch Car Service luulisi tämän osaavan.
99T-museopeli
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3133 Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja V-M » Pe Loka 06, 2006 10:03
Passi kirjoitti: Jope kirjoitti: Suuttimet putsataan ultraäänipesurilla ja sitten koekäytetään, että varmistetaan onko kaikissa sitten sama tuotto.
Tätä tekee alan mestat.
Moista en ole koskaan teetättänyt, mutta Bosch Car Service luulisi tämän osaavan.
Onnistuu myös alan harrastajien talleissa samoilla metodeilla.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451 Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä
Viesti
Kirjoittaja Aksu900 » Pe Loka 06, 2006 10:28
Tuota ultraäänipesun teettämistä en kannata kun samalla hinnalla saa oikean suutinrempankin eli uudet suodattimet ja kärjet + tuoton tasaus.
Aki Peltola #1132
andr
"Ruisku"
Viestit: 118 Liittynyt: To Maalis 23, 2006 08:53
Viesti
Kirjoittaja andr » Su Loka 08, 2006 17:08
ok, minkälainen budjetti vaaditaan tähän suutinremppaan?
kiitos /r.
==========================================
Aksu900 kirjoitti: Tuota ultraäänipesun teettämistä en kannata kun samalla hinnalla saa oikean suutinrempankin eli uudet suodattimet ja kärjet + tuoton tasaus.
Jope
-
Viestit: 4173 Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jope » Su Loka 08, 2006 21:24
150e riittänee.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
jus
"Saabisti"
Viestit: 11627 Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja jus » Su Loka 08, 2006 22:05
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
andr
"Ruisku"
Viestit: 118 Liittynyt: To Maalis 23, 2006 08:53
Viesti
Kirjoittaja andr » Ti Marras 07, 2006 09:11
hei taas,
vaihtokansi nyt kiinni - suuttimet viedään huomenna
tarkistettavaksi ja sitten ultraporealtaaseen
entäs ilmamassamittari? Kai sekin vaikuttaa tähän
ongelmaan - miten tarkistaa? vaiko uusittava samantien?
onko kallis?
terv /r.
(ps katsotaan jos saan tänne myös kuvia ongelmakannesta ...)
TeePee
"Hölösuu"
Viestit: 1007 Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 17:59
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja TeePee » Ti Marras 07, 2006 15:21
On todella kallis. Motonetissäkin 9000 Bosch-ilmamassamittari 2,0i 88--90 (0280212014/ei Kat) 28-3367 255.00€
Saabin tiskillä varmaan vieläkin kalliimpi. Kannattaa etsiä jostain käytetty ehjä.
tema
"Hirsch"
Viestit: 824 Liittynyt: To Heinä 10, 2003 19:11
Paikkakunta: Turku/Vaasa
Viesti
Kirjoittaja tema » Ti Marras 07, 2006 18:47
andr kirjoitti: hei taas,
vaihtokansi nyt kiinni - suuttimet viedään huomenna
tarkistettavaksi ja sitten ultraporealtaaseen
entäs ilmamassamittari? Kai sekin vaikuttaa tähän
ongelmaan - miten tarkistaa? vaiko uusittava samantien?
onko kallis?
terv /r.
(ps katsotaan jos saan tänne myös kuvia ongelmakannesta ...)
Ei IMM:llä ole tämän ongelman kanssa mitään tekemistä.
OT: käytetyt immut on pyörineet alkaen n.50€
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113 Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja Myrkky » Ti Marras 07, 2006 19:42
tema kirjoitti:
Ei IMM:llä ole tämän ongelman kanssa mitään tekemistä.
Paitsi että tutun(ent. työkaveri) pojalla paloi ensiksi kahteen kertaan pakoventtiili, seuraavalla kerralla suli mäntä(eri sylintereistä). Syynä IMM, jonka oireilun tosin oli huomannutkin nykimisenä kun kävi laihalla.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
tema
"Hirsch"
Viestit: 824 Liittynyt: To Heinä 10, 2003 19:11
Paikkakunta: Turku/Vaasa
Viesti
Kirjoittaja tema » Ti Marras 07, 2006 20:14
Myrkky kirjoitti: tema kirjoitti:
Ei IMM:llä ole tämän ongelman kanssa mitään tekemistä.
Paitsi että tutun(ent. työkaveri) pojalla paloi ensiksi kahteen kertaan pakoventtiili, seuraavalla kerralla suli mäntä(eri sylintereistä). Syynä IMM, jonka oireilun tosin oli huomannutkin nykimisenä kun kävi laihalla.
Mielenkiintoista. Näköjään kaikki on mahdollista. Tietysti kärsittyään tämän hintaiset vahingot niin ihan mielellään sitä vaihtaa yhden pikku osan jo mielenrauhan vuoksi. Mikä auto työkaverilla oli?
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
andr
"Ruisku"
Viestit: 118 Liittynyt: To Maalis 23, 2006 08:53
Viesti
Kirjoittaja andr » Ma Marras 13, 2006 11:59
suuttimet eivät saaneet kiitosta paine-testissä,
joten nyt ne menee vaihtoon
Onko eroa 2.0 ja 2.3 moottorin suuttimilla? On
kaikenlaisia tarjouksia nyt käsillä ...
kiitos / r.