venttiili paloi taas

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Passi »

Jope kirjoitti:Suuttimet putsataan ultraäänipesurilla ja sitten koekäytetään, että varmistetaan onko kaikissa sitten sama tuotto.
Tätä tekee alan mestat. :) Moista en ole koskaan teetättänyt, mutta Bosch Car Service luulisi tämän osaavan.
99T-museopeli
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3133
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Passi kirjoitti:
Jope kirjoitti:Suuttimet putsataan ultraäänipesurilla ja sitten koekäytetään, että varmistetaan onko kaikissa sitten sama tuotto.
Tätä tekee alan mestat. :) Moista en ole koskaan teetättänyt, mutta Bosch Car Service luulisi tämän osaavan.
Onnistuu myös alan harrastajien talleissa samoilla metodeilla. :wink:

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Tuota ultraäänipesun teettämistä en kannata kun samalla hinnalla saa oikean suutinrempankin eli uudet suodattimet ja kärjet + tuoton tasaus.
Aki Peltola #1132
andr
"Ruisku"
Viestit: 118
Liittynyt: To Maalis 23, 2006 08:53

Viesti Kirjoittaja andr »

ok, minkälainen budjetti vaaditaan tähän suutinremppaan?

kiitos /r.
==========================================
Aksu900 kirjoitti:Tuota ultraäänipesun teettämistä en kannata kun samalla hinnalla saa oikean suutinrempankin eli uudet suodattimet ja kärjet + tuoton tasaus.
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

150e riittänee.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11627
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
andr
"Ruisku"
Viestit: 118
Liittynyt: To Maalis 23, 2006 08:53

Viesti Kirjoittaja andr »

hei taas,

vaihtokansi nyt kiinni - suuttimet viedään huomenna
tarkistettavaksi ja sitten ultraporealtaaseen

entäs ilmamassamittari? Kai sekin vaikuttaa tähän
ongelmaan - miten tarkistaa? vaiko uusittava samantien?
onko kallis?

terv /r.

(ps katsotaan jos saan tänne myös kuvia ongelmakannesta ...)
TeePee
"Hölösuu"
Viestit: 1007
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 17:59
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja TeePee »

On todella kallis. Motonetissäkin 9000 Bosch-ilmamassamittari 2,0i 88--90 (0280212014/ei Kat) 28-3367 255.00€

Saabin tiskillä varmaan vieläkin kalliimpi. Kannattaa etsiä jostain käytetty ehjä.
tema
"Hirsch"
Viestit: 824
Liittynyt: To Heinä 10, 2003 19:11
Paikkakunta: Turku/Vaasa

Viesti Kirjoittaja tema »

andr kirjoitti:hei taas,

vaihtokansi nyt kiinni - suuttimet viedään huomenna
tarkistettavaksi ja sitten ultraporealtaaseen

entäs ilmamassamittari? Kai sekin vaikuttaa tähän
ongelmaan - miten tarkistaa? vaiko uusittava samantien?
onko kallis?

terv /r.

(ps katsotaan jos saan tänne myös kuvia ongelmakannesta ...)
Ei IMM:llä ole tämän ongelman kanssa mitään tekemistä.

OT: käytetyt immut on pyörineet alkaen n.50€
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

tema kirjoitti:
Ei IMM:llä ole tämän ongelman kanssa mitään tekemistä.
Paitsi että tutun(ent. työkaveri) pojalla paloi ensiksi kahteen kertaan pakoventtiili, seuraavalla kerralla suli mäntä(eri sylintereistä). Syynä IMM, jonka oireilun tosin oli huomannutkin nykimisenä kun kävi laihalla.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
tema
"Hirsch"
Viestit: 824
Liittynyt: To Heinä 10, 2003 19:11
Paikkakunta: Turku/Vaasa

Viesti Kirjoittaja tema »

Myrkky kirjoitti:
tema kirjoitti:
Ei IMM:llä ole tämän ongelman kanssa mitään tekemistä.
Paitsi että tutun(ent. työkaveri) pojalla paloi ensiksi kahteen kertaan pakoventtiili, seuraavalla kerralla suli mäntä(eri sylintereistä). Syynä IMM, jonka oireilun tosin oli huomannutkin nykimisenä kun kävi laihalla.
Mielenkiintoista. Näköjään kaikki on mahdollista. Tietysti kärsittyään tämän hintaiset vahingot niin ihan mielellään sitä vaihtaa yhden pikku osan jo mielenrauhan vuoksi. Mikä auto työkaverilla oli?
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
andr
"Ruisku"
Viestit: 118
Liittynyt: To Maalis 23, 2006 08:53

Viesti Kirjoittaja andr »

suuttimet eivät saaneet kiitosta paine-testissä,
joten nyt ne menee vaihtoon

Onko eroa 2.0 ja 2.3 moottorin suuttimilla? On
kaikenlaisia tarjouksia nyt käsillä ...

kiitos / r.
Vastaa Viestiin