Kytkimestä
Kytkimestä
Tervehdys
Mitäs käykö viggenin kytkiin suoraan kakstuhatta vuoden aeroon?
Ja onkos tuolla isoa hinta eroo orginaaliin? Olis vaihdon paikka, ei tuppaa oikein pelittää, ja ensi keväänä tarkotus irrottaa enemmän potkua.
Ja jos vielä olisi jollain tietoa mistä löytyis kohtuu hintaan koko settiä
Hämeenlinnan seudulta niin iso kiitos.
Mitäs käykö viggenin kytkiin suoraan kakstuhatta vuoden aeroon?
Ja onkos tuolla isoa hinta eroo orginaaliin? Olis vaihdon paikka, ei tuppaa oikein pelittää, ja ensi keväänä tarkotus irrottaa enemmän potkua.
Ja jos vielä olisi jollain tietoa mistä löytyis kohtuu hintaan koko settiä
Hämeenlinnan seudulta niin iso kiitos.
Saab 9-3 Aero Coupe R.I.P
Saab 9-5 2.3t vector sentronic
Saab 9-5 2.3t vector sentronic
Jonkun kerran on tullut kyseltyä tuota pakettia PCS:stä, jos kun oma orginaali paukahtaa, niin Viggenin kytkintä olen ajatellut tilalle. Menee kuulemma 'heittämällä' paikoilleen kaikkiin OG9-3:siin. Kuulemma myöskin 9000:siin menisi.
Hintaa tavallisella ysikolmosen kytkimellä taisi olla jotain 160 ja Viggenin mallisella taisi olla 350 suunnilleen, jos en aivan väärin muista. Kummatkin ilmeisesti Sachsin valmistamia.

#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Suosittelen kääntymään trollin puoleen, eli http://www.trolli.nu Sieltä se Viggen Sachs löytyy ja aika hyvään hintaan.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Mikähän tossa on kun lämpimänä ei toimi ollenkaan. Eli ei irrota yhtään.
Seistyään ja kylmettyään kytkin toimii normaalisti ja irrottaa. Tuli hetki sitten ajettua n50km ja toimi hyvin. Pysähdys ja uudelleen lähtö ja ei toimi. Ihme vempele.
Heitetäänkö suoraan kaikki uusiks kytkinpuolelta vai olisko parempaa tietoa?
Seistyään ja kylmettyään kytkin toimii normaalisti ja irrottaa. Tuli hetki sitten ajettua n50km ja toimi hyvin. Pysähdys ja uudelleen lähtö ja ei toimi. Ihme vempele.
Heitetäänkö suoraan kaikki uusiks kytkinpuolelta vai olisko parempaa tietoa?
Saab 9-3 Aero Coupe R.I.P
Saab 9-5 2.3t vector sentronic
Saab 9-5 2.3t vector sentronic
Mikähän olis hyvä valinta kytkimeksi, kun pitäs olla pykälän verran viggenin kytkintä järeämpi?
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
Heh, samaa pohdin tuossa muutama tunti aikaisemmin. Pistin HT-Tuneen malia (koskien Spec kytkimiä) ja sain hetimiten vastauksia. 490nm kestävä (lupaava) stage 3 maksaa 906 euroskia ja 590 mn kestävä stage 3+ 1024€. Pitää sisällään kuulemma levyn ja asetelman. Lupasivat myös painelaakerin joka kaippa oli tössi, ei kai siinä ole mukana työsylkkää.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Nonii.. onks toi stage 3+ massa vaiko sintterilevyllä, hieman tota sintteriä vieroksun, koska auto tulee joka päiväiseen käyttöön ja asustan täällä kaikkein ruuhkaisemmassa osassa Suomea...
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
Kuulemma ihan mutu tuntumalla tuon 3+ on vielä käyttökytkin (jollain on kuulemma kiinni). Tosin omat kokemukset jaan kun tuo on asennettu, mahdollisesti...
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Kuulemani perusteella ajettavuus tossa stage 3+ on verrattavissa Viggen kykään. Hieman ehkä raskaampi mutta todella hyvä ajettavuus ainakin verrattuna johonkin sintteriin !Aleksi kirjoitti:Nonii.. onks toi stage 3+ massa vaiko sintterilevyllä, hieman tota sintteriä vieroksun, koska auto tulee joka päiväiseen käyttöön ja asustan täällä kaikkein ruuhkaisemmassa osassa Suomea...
noi "nm" kerrot vielä 1.355 niin saat oikeat nyyttonilukemat jota kytkin kestää. Eli esim stage 3+ väännönkesto on 798NM!!Juusokas kirjoitti:Heh, samaa pohdin tuossa muutama tunti aikaisemmin. Pistin HT-Tuneen malia (koskien Spec kytkimiä) ja sain hetimiten vastauksia. 490nm kestävä (lupaava) stage 3 maksaa 906 euroskia ja 590 mn kestävä stage 3+ 1024€. Pitää sisällään kuulemma levyn ja asetelman. Lupasivat myös painelaakerin joka kaippa oli tössi, ei kai siinä ole mukana työsylkkää.
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!
Kaipa noi alkaa pikkuhiljaa riittääHane_81 kirjoitti:noi "nm" kerrot vielä 1.355 niin saat oikeat nyyttonilukemat jota kytkin kestää. Eli esim stage 3+ väännönkesto on 798NM!!

Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!