Myös pikkutanko kai täytyy hommatta.
Olisin kiitollinen tiedosta

Mun autossa on keskuslukko ollut uudesta saakka, mutta joku on ottanut kuskin ovesta keskuslukon mikrokytkimen pois. Keskusyksikkö ja johdot/ ovimoottorit on kiinni muissa ovissa.mart96 kirjoitti:mitä tarkoitat pikkutangolla?
eiks sulla sitten ollut ennen keskuslukkoa siinä?
Itse kun asensin omaan Aeroon Cobra hälyn, niin samalla vaihtoin viisijohtimisen moottorin sinne oveen-siinä siis niin moottori, kuin kytkin yhdessä pakkauksessa-toimii siis niin kaukoohjaimesta(menee myös häly päälle) kuin myös avaimesta ohjaa keskuslukkoa. Sopii muuten bolt on asennuksena-reikien väli tismalleen sama kuin alkuperäisellä kytkimella.
Itse purkasin myös sen alkuperäisen-siinä on moottorin kotelossa mikrokytkin-voit purkaa myös ja tarkistaa, jospa saat sen vielä korjattua. Jos ei, niin en usko, että se moottorikin paljon maksaa...
Tuo sähköpeilien johtosarja on erillinen, tuossa omassani oli keskuslukon- ja sähkölasien johdot, mutta peilien johdot puuttui.salomi kirjoitti:Viime viikkoina olen koittanut saada liikenteeseen erästä 2D pystärikaasarikarvalakkia vm. -88, jossa on etuovenkarmissa liittimet vain sähköpeileille.
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=11&t=43741Saapas_saabas kirjoitti:Missähän sijaitsee tuo keskuslukon legendaarinen keskusboxi?
Tietää. Maadoittaa.Tietääkö kukaan maadoittaako kuskin ovessa oleva mikrokytkin vai ohjataanko sitä +12V?