niin tarkistitko nuo tulpat että ovat täysin oikeat?
oliko DI punainen vai musta? punainen pitäisi olla. varmistakaa joku kokeneenmpi tuo väri vielä...
käytyäni tuolla länsiautossa kaasuläppä anturia vaihtamassa tuli tyly tuomio.. tuohon autoni kaasuläppäkoteloon ei saa varaosia,eli pitäisi koko paska uusia ja hinta vaatimattomat 1480e!!! eli jos jollain ylimääräistä 2.3 turbon kaasuläppä koteloa vm 91-93 niin tarjota saa numeroon 040 4126385
core82 kirjoitti:käytyäni tuolla länsiautossa kaasuläppä anturia vaihtamassa tuli tyly tuomio.. tuohon autoni kaasuläppäkoteloon ei saa varaosia,eli pitäisi koko paska uusia ja hinta vaatimattomat 1480e!!! eli jos jollain ylimääräistä 2.3 turbon kaasuläppä koteloa vm 91-93 niin tarjota saa numeroon 040 4126385
niin ja varmaan sitä TCS mallisen sähköistä koteloa. Jossain oli taannoin juttua että sitä ois pystyny fiksaan tai joku jenkkiputka joka myi "korjattuja" koteloita uutta halvemmalla.
juu se TCS mallinen sähkökotelo.. vaihto ehto toi jenkkeihin lähettäminenkin tietysti mutta kun tarvii autoa joka päivä,niin toistaiseksi vielä etsittävä suomesta käytettyä tilalle.. kiitos tästä neuvosta/vaihtoehdosta kuitenkin..
core82 kirjoitti:käytyäni tuolla länsiautossa kaasuläppä anturia vaihtamassa tuli tyly tuomio.. tuohon autoni kaasuläppäkoteloon ei saa varaosia,eli pitäisi koko paska uusia ja hinta vaatimattomat 1480e!!! eli jos jollain ylimääräistä 2.3 turbon kaasuläppä koteloa vm 91-93 niin tarjota saa numeroon 040 4126385
niin ja varmaan sitä TCS mallisen sähköistä koteloa. Jossain oli taannoin juttua että sitä ois pystyny fiksaan tai joku jenkkiputka joka myi "korjattuja" koteloita uutta halvemmalla.
Olikos niitä muunlaisia sähköisiä kuin TCS? Eipä taida olla. Tontuissa siis.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
tuli tässä mieleen kun ruvettiin tarjoomaan tuolla osto/myyntipalstalla venttiilejä mitkä ovat rintapellissä ja lokasuojassa että ne voisivat aiheuttaa myös tuon kaasuläppävian (mikä oli vikakoodin tulos) ja sitä myötä ahtojen pysymisen peruslukemissa.. onko tuossa mitään perää? viisaammat valaiskaa
eipä ollutkaan ahdot hukassa läppäkotelon takia (vaikka vikakoodi väitti muuta) vaan mankkuhan sieltä oli kusahtanut,kokeilin tuossa huvikseen kaverin autosta tuota mankkua ja heti asfaltille päästyä 2 lutu tiskiin ja rupes olee pito ongelmia sitte kolmosta tiskii ja kiihty HUOMATTAVASTI mukavemmin mitä kertaakaan minun aikana ja ahtoja työnsi vähän reilu 1 bar.. mutta mistä saisi halvemmalla uuden mankun kuin länsiauton 314e??