alatukivarren etuhelan tuki (vaihto)
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
alatukivarren etuhelan tuki (vaihto)
Etuhelan tuki (2/puoli, alumiinivalua). . . . . . . . . . . 18-1575 5.72 ???
katsari käski laittaa vaihtoon.
onkos millainen homma, ohjeita tai linkkiä ohjeisiin?
jouni
katsari käski laittaa vaihtoon.
onkos millainen homma, ohjeita tai linkkiä ohjeisiin?
jouni
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato

-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
eli ei mitää jousen puristimia tms???ah79 kirjoitti:Etupää pukeille, tukivarren poikittaissuuntaiset kiinnityspultit irti, holkit irti ja uudet tilalle ja pultit jälleen kiinni, ei se sen kummempia vaadi. Voi olla, että kallistuksenvakaajan koiranluun alapääkin kannattaa avata, niin tukivartta on helpompi käännellä.
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato

Ei tartte jousipuristimia, ehkä alapallonivelen pultit auki myös, niin alatukivarsi on varsin vapaasti liikuteltavissa ylös-alas.
Etuhelan pultit ja mutterit on 16mm kannalla ja helpottaa kummasti, jos on 2 kpl 16mm kiintoavaimia.
Matti
Etuhelan pultit ja mutterit on 16mm kannalla ja helpottaa kummasti, jos on 2 kpl 16mm kiintoavaimia.
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: alatukivarren etuhelan tuki (vaihto)
Tuossahan jouni jo hinnan kertoi, ostospaikka Motonet. Ovat ainakin minulla kestäneet jo ~ 3v / 80 000km.saabastelija kirjoitti:Etuhelan tuki (2/puoli, alumiinivalua). . . . . . . . . . . 18-1575 5.72 ???
jouni
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Lieneekö sieltä se vika sit löytynee, kun tuo nykyinen on softalla tehty siihen mihin tuo ZF:n loota kestää, ja entinen omassa ajossa 400t ollut oli ihan vakio.CDTA kirjoitti:Onko ollu pitkäänkin värilliset paikallaan? Jos ei, niin on voinu alupalat saada kipeää jo kumipuslilla ollessa.
Olikos 88:ssa yhtäpaljon tehua ku jupissa

