paljonko olette pitäneet ilmanpaineita ko kokoisissa kumeissa

Hitosti parempi toi on ajaa nyt kun on konisport ja 17" renkaat kuin mitä viime kesänä 16" vakiovanteet & renkaat ja vakioalusta...oli sitten paineita tai eitevisu kirjoitti: Jos haluaa mukavuutta, niin vannekokoa pienemmäksi...ja kumia enemmän vanteen päälle...
Tulee mieleen kaverini Citroën (huomaa oikein väkäset ton een päällätevisu kirjoitti:Ajettavuus varmasti on miljoona kertaa parempi tuolla sinun setilläsi, mutta ainahan se "pehmeys" mielletään mukavuudeksi, jostain kumman syystä. Onhan se tosi, että resonointi lisääntyy alustan kovuuden myötä, mutta sittenhän voi laittaa poppia kovemmalle tai ottaa äänekkään anopin kyytiin...
Itse olen sitä mieltä, että ei ole kovin "mukavaa", että auto tuntuu kaatuvan mutkassa kun siinä on liian löysä alusta.
Ei ollut tarkoitus moittia valintaasi
Kitkarenkaat eivät toimi kunnolla ohjekirjan mukaisilla paineilla. Tuo 2.8bar on kitkoihin passeli. Kesäkiesseissä riittää pienempikin paine.Mimmi kirjoitti:Minä suosittelen myöskin rengasliikkeen paineita. Itsellä tontussa (siis viime kesänä kun on vielä kitkatkatkat alla) 225/45-17 ja paineina 2,8 joka nurkassa.