Kuuluisiko nyt vaihtaa merkkiä?

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9405
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

:lol: (Laitoit aika isoja kuvia ;) )
Saabien ja sinun "kemiat" näköjään synkkaa aika hyvin kun ei mene millään rikki :D
Ehkä niille pitää antaa lämää tarpeeksi ;)
Edit: aika kallis tuo sikäläisen Koti-pizzan lounastarjous, onkohan niillä monopoliasema siellä? :D
Edit2: sulla olikin markka-ajan sanomalehti :oops:
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

mutta, se katos hyppäs toyota- pihdeistä se valo sine tauluun :wink:
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9405
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Itsellänikin meni sama liitos samasta kohdasta poikki kun purin konehuonetta, taisin tehdä aika samanlaisen ranetuksen.
Mites tuossa uudemmassa moottorin ylätuessa ei ole enää sitä ylempää kumimuhvia, ovatko koettaneet vähentää moottorin heilahtamista tekemällä tuon sovituksen tiukaksi ja varmaan muuttaneet tuota kumista korikiinnikettäkin vahvemmaksi?

Huomaako noissa uudemmissa vielä vaihdekepissä pienen heilahduksen vedon tullessa päälle?
Siis ei se millaan lailla häirinnyt kun sain vaihdettua vaihdelaatikona puoleisen uberkalliin tuen niin tuli huomattavasti paremmaksi (no vanha olikin revennyt).
Edit: tosi vaikea muuten keksiä muista merkeistä kehuttavaa :D
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Ohhoh, onpas isoja vikoja vasta sisäänajetussa autossa :D
Ehti sitten 400tkm menemään rikki ennen kuin auto vaihtui?
BMW 320dA Coupe LCI
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

ng900aero kirjoitti: Mites tuossa uudemmassa moottorin ylätuessa ei ole enää sitä ylempää kumimuhvia, ovatko koettaneet vähentää moottorin heilahtamista tekemällä tuon sovituksen tiukaksi ja varmaan muuttaneet tuota kumista korikiinnikettäkin vahvemmaksi?
Ei kun siinäkin kohti on säästetty valmistuskuluissa, kuten myös jättämällä venakoppa maalaamatta.

Eski
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Äkkiseltään en huomaa kuin, että 2.0t -merkki on vaihtunut 2.0Turbo -merkkiin ja likaa on enemmän uudemmassa kuvassa :D M2006 9-5:ssa oli kirkas venakoppa, mutta se oli maalattu hopeiseksi, joten ei mene noin ryönäisen näköiseksi...

Eski
JugiBoy
"Viggen"
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 17:03
Paikkakunta: Piikkiö

Viesti Kirjoittaja JugiBoy »

Olisko Eberi tullut lisää tuona aikana?
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9405
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Omasta mielestänikin tuo alumiinipintainen venakppa on hieno, voisikohan tuollaiseen vetäistä päälle jonkin kellastumattoman akryylilakan?

Toivottavasti olet jo päässyt yli vikojen aiheuttamasta harmituksesta :lol:

Varmaan ovat todenneet että se ylätuen ylempi kumimötikkä on parempi jättää pois jolloin on tukevampi. Omastanikin puuttui tuo kun ostin auton, piti hankkia uusi koska ylätuen reikä oli väljä sille 10mm:n pultille, tuossa uudessa tuessa varmasti on sovitettu tiukemmaksi.
masas
"Hölösuu"
Viestit: 1189
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja masas »

kuvat voi pienentää vaikka:
http://www.microsoft.com/windowsxp/down ... rtoys.mspx

ja vasemmasta reunasta lataa image resizer ohjelman. :wink:
saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)

Jäsen no: 1839
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Miksi haluat vielä käsipelillä vaihdella vaihteita?
9000CS 2,3
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9405
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Peltivanteet :D
Jos viitsit niin laitatko vielä kuvia noista sisätiloista, tuo mittaristo ja SID sekä ACC-yksikkö näyttävät aika mielenkiintoisilta. Tuleeko SID:ille enemmän informaatiota kuin vanhemmissa?
Tosi hieno tuo uudempi ratti ja mun silmään tuo tumma puu on hillityn tyylikäs.
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

Koko auto vaikuttaa todella upealta. Onnea.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9405
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

-valomerkki- kirjoitti:Koko auto vaikuttaa todella upealta. Onnea.
Samaa mieltä, erottuu hyvin nuo viirusilmät mustassa.
Kait tuo ratti on nahkapäällysteinen kun ainakin punokset näkyvät?
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

Lisätään kuolaamista sen verran että tuo sisusta on myös todella upea. Miellyttää silmää 8)

Melkoisen auton olet hankkinut.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9405
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Pirun hieno auto, ei voi muuta sanoa. Miten tuosta säädetään ACC:n toiminnot kun ei ole näyttöä, vai tuleeko sen tiedot SID:ille? Vai onko ne puhallussuunat, huurteenpoistot jne, erillisillä nappuloilla tuossa ylempänä?
Mikä se kuljetusohjelmointihomma olikaan?
Vastaa Viestiin