NG porsi!
NG porsi!
Tulipas sitten tutustuttua tuohon ysisatkun new generation- malliin tässä kivoissa tunnelmissa. Elikäs haettiin mutsille käyttikseksi tuollainen 220tkm ajettu vm. 96 2.0 900, tosin ilman tekohengitystä...
Ehdittiin jopa ajaa sillä se 450km ja tuolta kuopiostahan se soitteli, että oli jättänyt Saabin parkkiin ja tullut 1½h päästä takaisin. Mutta Saabihan ei suostunut lähtemään käyntiin! Pikaisena veikkauksena itsellä oli bensapumppu, mikä täsmäisi noihin kilometreihin kyllä hyvin... Tosin hankalampi asia tässä on se, että auto on toisella paikkakunnalla ~50 kilometrin päässä, että ei pääse ihan suoraan ropaamaan. Olisikohan kellään mitään ehdotuksia, että mitä muuta olisi voinut hajota?
Ehdittiin jopa ajaa sillä se 450km ja tuolta kuopiostahan se soitteli, että oli jättänyt Saabin parkkiin ja tullut 1½h päästä takaisin. Mutta Saabihan ei suostunut lähtemään käyntiin! Pikaisena veikkauksena itsellä oli bensapumppu, mikä täsmäisi noihin kilometreihin kyllä hyvin... Tosin hankalampi asia tässä on se, että auto on toisella paikkakunnalla ~50 kilometrin päässä, että ei pääse ihan suoraan ropaamaan. Olisikohan kellään mitään ehdotuksia, että mitä muuta olisi voinut hajota?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Siis? Missäs arvelet sen tonnarissa olevan?Turbo Sensonic kirjoitti:Joo, tonnarissa tuo voisikin käydä, mutta NG900:ssa bensapumppu on tankin sisälläsaabracing kirjoitti:ei muutakun hakkaamaan bensapumppu takasin eloon
kolistelee sitä vaan rankasti.
kyllä se siitä taas käymään alkaa...
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Bensapumpun tähden vähän aikaa sitten teille jääneenä suositelen ostamaan sen koko ämpäri systeemin Saabilta, jos annat jonkun pajan, joka ei heti tiedä mitä on tekemässä, korjata autosi. Varsinkin, jos myyjäliike tulee vastaan hinnassa. Pelkkä pumppu kyllä maksaa alle 100e ja se koko tsydeemi muutaman kertaa tuon satasen.
- Jyrki
Volvo V40 D1.9
ex-900 Aero -96
ex-900 turbo -81
ex-99 Turbo -80
#956
Volvo V40 D1.9
ex-900 Aero -96
ex-900 turbo -81
ex-99 Turbo -80
#956
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Tarkoitin tuota, mitä Eski kertoi. Ehkä muotoilin sanani melko huonostiV-M kirjoitti:Siis? Missäs arvelet sen tonnarissa olevan?Turbo Sensonic kirjoitti:Joo, tonnarissa tuo voisikin käydä, mutta NG900:ssa bensapumppu on tankin sisälläsaabracing kirjoitti:ei muutakun hakkaamaan bensapumppu takasin eloon
kolistelee sitä vaan rankasti.
kyllä se siitä taas käymään alkaa...
V-M

#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Itse en teettäis liikkeessä 90-luvun puolivälin tienoilta olevaan NG900:sen josta voi saada n. 5000e yli 500e ämpärirempaa kun hommasta kerran voi selvitä kohtuullisella vaivannäöllä alle 100e pumpulla. On se sen verta hurjan kuulosta että bensapumpunvaihto on n. 10% koko auton arvosta. Toki jos liike tulee hommassa reilusti vastaan on homma eri.ardjpe kirjoitti:Bensapumpun tähden vähän aikaa sitten teille jääneenä suositelen ostamaan sen koko ämpäri systeemin Saabilta, jos annat jonkun pajan, joka ei heti tiedä mitä on tekemässä, korjata autosi. Varsinkin, jos myyjäliike tulee vastaan hinnassa. Pelkkä pumppu kyllä maksaa alle 100e ja se koko tsydeemi muutaman kertaa tuon satasen.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6