Joo, itsekin tuota tapaan harrastaa.ng900aero kirjoitti:Etkö muka huomaa muuta eroa, omien kokemusten mukaan 99 puskee reilusti vähemmän kuin 900 ja on paremman suorituskyvyn ohessa myös reilusti ketterämpiTri-Lo kirjoitti: No emmä nyt tiedä, kompakti satkuhan tuo lähinnä on.Kojelautahan siinä eniten viehättää.
Nyt ensimmäisillä liukkailla tuli taas todettua tuo 900:n puskemisefekti, on aikalailla jääräpäinen menijä
99 takapäähän vaikuttavalla käsijarrulla voisi olla aika kiva peli talvella.
900:ssa on taas ehdottomasti parempaa kojelauta, ilmanvaihtojärjestelmä ja lämmöntuotto joka on ainakin omassani jotain järkyttävän tehokasta, ei tarvitse jättää 900 kuin reiluksi 10 minuutiksi käymään pakkasessa niin jo on ikkunat auki ja kabiini lämmin (en ala kytkemään autoa lohkikseen tai kravailemaan laseja, tulille kylmiltään, jos jaksaa kovallakin pakkasella lähteä käyntiin, niin lohkista ei tarvita).


Puskemisesta en oikein tiedä, mutta ketterämmältähän se toki tuntuu.