Kansipaffi..
Eihän tuo pelkkä pahvinvaihto nyt hyvänen aika satasia maksa... Normaali tilanteessa ei kantta tarvitse turhaan jyrsiä suoraksi. Lisäksi ehjiä ja suoria 8v kansia saa hae pois hintaan varmasti kun jaksaa kysellä...
Kansi helppo tarkastaa esim. 600 vesihiomapaperilla ja paksulla lasilla tai muulla suoralla pinnalla. Jos menee koko pinta tasaisesti harmaaksi, ei muuta kuin kansi takaisin paikalleen.
T8 tuossa aiemmin puhui asiaa: "Pahvi 30€ ja kansi kokkolan purkaamolta 100€"
Kansi helppo tarkastaa esim. 600 vesihiomapaperilla ja paksulla lasilla tai muulla suoralla pinnalla. Jos menee koko pinta tasaisesti harmaaksi, ei muuta kuin kansi takaisin paikalleen.
T8 tuossa aiemmin puhui asiaa: "Pahvi 30€ ja kansi kokkolan purkaamolta 100€"
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
#1814
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
-
- "Kaasari"
- Viestit: 48
- Liittynyt: Su Loka 22, 2006 10:05
- Paikkakunta: Häme
Nyt ei ole tälläkertaa omasta ajopelistä onneksi kysymys mutta tarvis tietää seuraavat:
Kone on 2.1 -93
- Mikä on kannenpulttien kiristysmomentti?
- Onko torx vai tavallinen ja mikä koko jos torx?
Ja kaverin autoon ollaan aloittelemassa pahvin vaihtoa viikonloppuna. Onko tuossa koneessa jotain erityisempää huomioitavaa...
Kiitoksia jo etukäteen...
Kone on 2.1 -93
- Mikä on kannenpulttien kiristysmomentti?
- Onko torx vai tavallinen ja mikä koko jos torx?
Ja kaverin autoon ollaan aloittelemassa pahvin vaihtoa viikonloppuna. Onko tuossa koneessa jotain erityisempää huomioitavaa...
Kiitoksia jo etukäteen...
900T16 Classic -93
-
- "Kaasari"
- Viestit: 48
- Liittynyt: Su Loka 22, 2006 10:05
- Paikkakunta: Häme
Nyt ei ole tälläkertaa omasta ajopelistä onneksi kysymys mutta tarvis tietää seuraavat:
Kone on 2.1 -93
- Mikä on kannenpulttien kiristysmomentti?
- Onko torx vai tavallinen ja mikä koko jos torx?
- Tarvitaanko jotain muita "erikois"-työkaluja
Ja kaverin autoon ollaan aloittelemassa pahvin vaihtoa viikonloppuna. Onko tuossa koneessa jotain erityisempää huomioitavaa...
Kiitoksia jo etukäteen...
Kone on 2.1 -93
- Mikä on kannenpulttien kiristysmomentti?
- Onko torx vai tavallinen ja mikä koko jos torx?
- Tarvitaanko jotain muita "erikois"-työkaluja
Ja kaverin autoon ollaan aloittelemassa pahvin vaihtoa viikonloppuna. Onko tuossa koneessa jotain erityisempää huomioitavaa...
Kiitoksia jo etukäteen...
900T16 Classic -93
Tarvittava avain on E16 Torx (käänteinen), kiristimen irrotukseen tarvitaan pitkä hylsy, olikohan 27mm, kannattaa varmistaa. Se kun on mukavasti esillä siinä kannen päällä jakopään puolella.
Kiristysmomentti on ensin 60Nm, sitten 80Nm ja lopuksi 90 astetta. Kiristysjärjestyshän menee sitten "spiraalissa" keskeltä ulospäin. Jälkikiristystä ei tarvita.
Kiristysmomentti on ensin 60Nm, sitten 80Nm ja lopuksi 90 astetta. Kiristysjärjestyshän menee sitten "spiraalissa" keskeltä ulospäin. Jälkikiristystä ei tarvita.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- "Kaasari"
- Viestit: 48
- Liittynyt: Su Loka 22, 2006 10:05
- Paikkakunta: Häme
Pitkä hylsy löytyy kyllä...jcarlson kirjoitti:Tarvittava avain on E16 Torx (käänteinen), kiristimen irrotukseen tarvitaan pitkä hylsy, olikohan 27mm, kannattaa varmistaa. Se kun on mukavasti esillä siinä kannen päällä jakopään puolella.
Mutta millainen lienee tuo käänteinen Torx? Pitänee huomenna lähtee kiertelemään työkaluliikkeitä ja ihmettelemään...
900T16 Classic -93
-
- "Kaasari"
- Viestit: 48
- Liittynyt: Su Loka 22, 2006 10:05
- Paikkakunta: Häme