Kiihtyvyys 80-120km/h ?
Tässä tulee päivän pommi
http://ul.zsh.net/Marko/2132110340Markox.avi
Första klippet:
100-180 km/h 6.3 sek med lagom hjulspinn 100-160 km/h.
Andra klippet med fäste:
100-150 km/h 3,0 sek
100-180 km/h 6,0 sek
180-200 km/h 2,5 sek
100-200 km/h 8,5 sek
Saab 9000 CSE 2.3T M94 17.000 mil.
*Maptun "Individual" programvara.
*TD04HL-15T #6 med portat avgas inlopp+wg.
*Forge tryckklocka.
*3" JT avgas med racekatt.
*Spridare 511@3.8bar.
Har bromsat 420 hk hos Nordic och en aning mer vid lite efterjustering av programmet
http://ul.zsh.net/Marko/2132110340Markox.avi
Första klippet:
100-180 km/h 6.3 sek med lagom hjulspinn 100-160 km/h.
Andra klippet med fäste:
100-150 km/h 3,0 sek
100-180 km/h 6,0 sek
180-200 km/h 2,5 sek
100-200 km/h 8,5 sek
Saab 9000 CSE 2.3T M94 17.000 mil.
*Maptun "Individual" programvara.
*TD04HL-15T #6 med portat avgas inlopp+wg.
*Forge tryckklocka.
*3" JT avgas med racekatt.
*Spridare 511@3.8bar.
Har bromsat 420 hk hos Nordic och en aning mer vid lite efterjustering av programmet
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Hyvältä näyttää...to4 kirjoitti:Testiajot coolerin ja 3" JT:n asennuksen jälkeen:
80-120kmh 3.4sec kolmosta käyttäen
60-120kmh 4.3sec kakkosta ja kolmosta käyttäen
60-160kmh 9.5sec kakkosnelosella
Ja kaikki mittaukset tehty naapurimaassa.
Ei sulla satu olemaan 100-150 aikaa?
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Tuo aika jäi mittaamatta, pitää seuraavan kerran testata se ja 100-200 kanssa, toivottavasti ei satu miliisit kuivaajien kanssa tienlaitaan . Eipä senpuoleen, suurin sakko oli vielä ainakin pari vuotta sitten 250 ruplaa, eli alle 10€ .Vigge kirjoitti:
Hyvältä näyttää...
Ei sulla satu olemaan 100-150 aikaa?
Foxbody turbo
Jos sulla on mahdollisuus niin ota nauhalle. Siitä on helppo katsoa tarvittavat ajat. Pistä vielä sekkari samaan ruutuun, niin ei menee varman päälle.to4 kirjoitti:
Tuo aika jäi mittaamatta, pitää seuraavan kerran testata se ja 100-200 kanssa, toivottavasti ei satu miliisit kuivaajien kanssa tienlaitaan . Eipä senpuoleen, suurin sakko oli vielä ainakin pari vuotta sitten 250 ruplaa, eli alle 10€ .
#1730
500whp.net member
500whp.net member
En kyllä haluis joutua tekemisiin itänaapurin virkavallan kanssa, joutuu vielä vankilaan jonnekki luolaan siperiaanto4 kirjoitti: Tuo aika jäi mittaamatta, pitää seuraavan kerran testata se ja 100-200 kanssa, toivottavasti ei satu miliisit kuivaajien kanssa tienlaitaan . Eipä senpuoleen, suurin sakko oli vielä ainakin pari vuotta sitten 250 ruplaa, eli alle 10€ .
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
-
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Jos välitykset riittää niin kokeile kolmosella 80-160 väliä. Sain 9,5s hyvin loivaan ylämäkeen. Vakiona 13,5 tasamaalla.to4 kirjoitti:Testiajot coolerin ja 3" JT:n asennuksen jälkeen:
80-120kmh 3.4sec kolmosta käyttäen
60-120kmh 4.3sec kakkosta ja kolmosta käyttäen
60-160kmh 9.5sec kakkosnelosella
Ja kaikki mittaukset tehty naapurimaassa.
100-150 5,9s.
NG900: sessa niin pitkät välitykset että 80-120 meni 4,2s...
Pitää ottaa joku kameramieheksi tai teipata kamera rattiin kiinni niin pystyisi kellottamaan aikoja vaihteita vaihtamalla.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
-
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
Teippaa kamera rattiin ja voit kätevästi zoomata säätämällä ratin etäisyyttä jos optiikka ei muuten näytä riittävän laajasti mittareitaNG900SET -95 kirjoitti:Pitää ottaa joku kameramieheksi tai teipata kamera rattiin kiinni niin pystyisi kellottamaan aikoja vaihteita vaihtamalla.
Apukuvaajan paino vain toisi lisää sekunnin kymmenyksiä aikoihin...
STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
Re: 9-5 Aero Wagon A ja 80-120 km/h
Milles kierrosaluelle toi 80-120 osuu tomaattiin?[/quote]
80kmh n.4700 2:lla (vaihtaa ilkeesti 117 kohdalla kierroksilla n.6200).
3:lla 120kmh on 4600 kierroksen kohdalla
80kmh n.4700 2:lla (vaihtaa ilkeesti 117 kohdalla kierroksilla n.6200).
3:lla 120kmh on 4600 kierroksen kohdalla
9-3.1972
Re: 9-5 Aero Wagon A ja 80-120 km/h
80kmh n.4700 2:lla (vaihtaa ilkeesti 117 kohdalla kierroksilla n.6200).se93tbo kirjoitti:Milles kierrosaluelle toi 80-120 osuu tomaattiin?
3:lla 120kmh on 4600 kierroksen kohdalla[/quote]
Kyllä se noille seuduille tulee, itsellä 80-120km/h kiihtyvyys 2.vaihteella on noin 4.5-5sec. riippuu ulkoilman lämpötilasta.
Viimeksi muokannut 9000cst, Ti Elo 10, 2004 07:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
nyt tuli kokeiltua 80-120km/h aika vähän reilu 4s ehkä jotain 4,2s on tarkka arvo.
Enenpää en viitiny ruveta mittailee ku rupes masentaan tuokin aika jo niin paljon.
Suurempi nopeus kiihtyvyyksiä ei pysty nyt mittaamaan ku vakio kytkin luistaa nelosella niin hirveesti, kolmosellakin luistaa joskus mut tossa ajan otossa ei ainakaan älyttömästi.
Enenpää en viitiny ruveta mittailee ku rupes masentaan tuokin aika jo niin paljon.
Suurempi nopeus kiihtyvyyksiä ei pysty nyt mittaamaan ku vakio kytkin luistaa nelosella niin hirveesti, kolmosellakin luistaa joskus mut tossa ajan otossa ei ainakaan älyttömästi.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Tänään käsiajanotolla testattuna 80-120 useamman vetäisyn n. keskiarvona:
3:lla 4,6s
4:lla n. 6,0s
5:lla 8,5
Enpä tiiä millaisilta nuo lukemat muista näyttää, mutta tuo 5:lla kiihdytys vähän huojentaa epäilyksiäni ahtopaineiden alemmuudesta. Taitaa olla suurinpiirtein semmonen lukema minne vakio Aerolla pitäisikin pystyä.
3:lla 4,6s
4:lla n. 6,0s
5:lla 8,5
Enpä tiiä millaisilta nuo lukemat muista näyttää, mutta tuo 5:lla kiihdytys vähän huojentaa epäilyksiäni ahtopaineiden alemmuudesta. Taitaa olla suurinpiirtein semmonen lukema minne vakio Aerolla pitäisikin pystyä.
9-3 SC Aero 2.8TS XWD -08
9000 Aero -97
9000 Aero -97