Vigge kirjoitti:
Hyvältä näyttää...
Ei sulla satu olemaan 100-150 aikaa?
Tuo aika jäi mittaamatta, pitää seuraavan kerran testata se ja 100-200 kanssa, toivottavasti ei satu miliisit kuivaajien kanssa tienlaitaan . Eipä senpuoleen, suurin sakko oli vielä ainakin pari vuotta sitten 250 ruplaa, eli alle 10€ .
to4 kirjoitti:
Tuo aika jäi mittaamatta, pitää seuraavan kerran testata se ja 100-200 kanssa, toivottavasti ei satu miliisit kuivaajien kanssa tienlaitaan . Eipä senpuoleen, suurin sakko oli vielä ainakin pari vuotta sitten 250 ruplaa, eli alle 10€ .
Jos sulla on mahdollisuus niin ota nauhalle. Siitä on helppo katsoa tarvittavat ajat. Pistä vielä sekkari samaan ruutuun, niin ei menee varman päälle.
to4 kirjoitti:
Tuo aika jäi mittaamatta, pitää seuraavan kerran testata se ja 100-200 kanssa, toivottavasti ei satu miliisit kuivaajien kanssa tienlaitaan . Eipä senpuoleen, suurin sakko oli vielä ainakin pari vuotta sitten 250 ruplaa, eli alle 10€ .
En kyllä haluis joutua tekemisiin itänaapurin virkavallan kanssa, joutuu vielä vankilaan jonnekki luolaan siperiaan
to4 kirjoitti:Testiajot coolerin ja 3" JT:n asennuksen jälkeen:
80-120kmh 3.4sec kolmosta käyttäen
60-120kmh 4.3sec kakkosta ja kolmosta käyttäen
60-160kmh 9.5sec kakkosnelosella
Ja kaikki mittaukset tehty naapurimaassa.
Jos välitykset riittää niin kokeile kolmosella 80-160 väliä. Sain 9,5s hyvin loivaan ylämäkeen. Vakiona 13,5 tasamaalla.
100-150 5,9s.
NG900: sessa niin pitkät välitykset että 80-120 meni 4,2s...
Pitää ottaa joku kameramieheksi tai teipata kamera rattiin kiinni niin pystyisi kellottamaan aikoja vaihteita vaihtamalla.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
NG900SET -95 kirjoitti:Pitää ottaa joku kameramieheksi tai teipata kamera rattiin kiinni niin pystyisi kellottamaan aikoja vaihteita vaihtamalla.
Teippaa kamera rattiin ja voit kätevästi zoomata säätämällä ratin etäisyyttä jos optiikka ei muuten näytä riittävän laajasti mittareita
Apukuvaajan paino vain toisi lisää sekunnin kymmenyksiä aikoihin...
nyt tuli kokeiltua 80-120km/h aika vähän reilu 4s ehkä jotain 4,2s on tarkka arvo.
Enenpää en viitiny ruveta mittailee ku rupes masentaan tuokin aika jo niin paljon.
Suurempi nopeus kiihtyvyyksiä ei pysty nyt mittaamaan ku vakio kytkin luistaa nelosella niin hirveesti, kolmosellakin luistaa joskus mut tossa ajan otossa ei ainakaan älyttömästi.
Tänään käsiajanotolla testattuna 80-120 useamman vetäisyn n. keskiarvona:
3:lla 4,6s
4:lla n. 6,0s
5:lla 8,5
Enpä tiiä millaisilta nuo lukemat muista näyttää, mutta tuo 5:lla kiihdytys vähän huojentaa epäilyksiäni ahtopaineiden alemmuudesta. Taitaa olla suurinpiirtein semmonen lukema minne vakio Aerolla pitäisikin pystyä.