tulipa taas uusi auto haettua...

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

tulipa taas uusi auto haettua...

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=974548
kyseessä tuo peli. tietääkö ketään sen historiaa yhtään? on sitten ainakin monen moista patenttia sun muuta, voisi hyvinkin jonkun saabistin olla kun tietoakin on ollut kun tuota on viritelty.. tonnarin cooleri nokalla, 3" itse väsätty putkisto, lisä suutin imusarjassa...

ja sitten asiaan:
jossain 4000 kierroksen jälkeen alkaa paukkumaan ahdoilla ja kiekka mittari putoaa samalla pelistä. itse veikkaisin sytkäpäätettä, oli merkiltään hugo ja puolakaan ei näyttänyt alkuperäinen olevan.
käykö tähän -88 mallin kaasarista puola ja sytkäpäätee? kun ei ole epc lainkaan tällä koneella niin ei voi itse katsoa..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
900T16
"Aero"
Viestit: 391
Liittynyt: Ti Heinä 13, 2004 18:59
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja 900T16 »

Sytkäpääte näyttäisi olevan eri numerolla, mutta puola on sama.
#2691
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Täälläkin asustellut auto. Siinä oli silloin muistaakseni vihertävät ajovalot :wink:

Muuten en tunne, kuin ulkonäöltä.
900C -86
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

hiukan on juu auto kiertänyt, 25 ote numero :lol:
ja olipa sitten yön aikana itsekseen osa vioista korjaantunut mittari valot ja kauko lukitus, on muuten aika vmäinen kun ei ole ollenkaan lukkopesiä ovissa!
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Tarviikkos sellaset 8)
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Samanlainen käyntiongelma oli aerossa kun sen hain ja sytkäpääte siellä oli vikana.
Juuri 4000 kohalla alko pätkimään ja kiekkamittari tipahti
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2838
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Coltti »

Näemmä on vielä ihmisiä, joilla riittää uskallus sekaantua pommeihin ;).

Onneksi olkoon hankinnastasi.
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Stressfläkt kirjoitti:Samanlainen käyntiongelma oli aerossa kun sen hain ja sytkäpääte siellä oli vikana.
Juuri 4000 kohalla alko pätkimään ja kiekkamittari tipahti
Noh,minä olen omaan S:äni vaihtanut/vaihdellut sytkäpäätteitä mutta aina tippuu kierrosluku mittari tasan 4000:ssa pois.

Onkohan tohon -90 S:ään oikein omansa toi sytkäpääte?Motonetista ja muualtakin varaosaliikkeistä olen saanut aina samanlaisen päätteen.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

pelleiltään oli jopa ihmeen hyvä, pohjassa ei näkynyt edes reikiä.
8v kun on niin on kjetti jota aika varmana pidän kun ei mitään sähköjä ole, ja vara koneita löytyy kyllä, ja laatikoita ja juuri sopivasti 16v kjetti kone :wink: jos sillä runsaat 200 saisi tehoja lisäsuuttimen ja paremman hyötysuhteen turvin kjetistäkin...
katsotaan nyt kuinka kauan pelaa tuo kauko lukko tällä kertaa, se rikkinäisenä myytiin, sitten vasta aletaan lukkoja järkeilemään, reijät kun ovat tukossa, jopa ihan asiallisesti!
millekään pidemmälle reissulle tuolla en kyllä lähteä uskalla, tonnari on sitä varten. parin km työ matkaa varten tuon talveksi hommasin lähinnä..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Toi oli gti:ssä :oops: myynnissä joskus vuosia sitten.Taikka sitten vaan hämmästyttävän paljon samannäköinen.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

toimiiko tomaatilla silti kone että ei pätki, vaan kiekat tippuu?
viitsisikö joku vielä vilkaista olisiko -84 t8 sama sytkä pääte kuin tuossa -89 t8...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

mikkoimp kirjoitti:toimiiko tomaatilla silti kone että ei pätki, vaan kiekat tippuu?
viitsisikö joku vielä vilkaista olisiko -84 t8 sama sytkä pääte kuin tuossa -89 t8...
Juu,ei pätki yhtään.Ainoastaan kierrosluku mittari kuolee.
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

mikkoimp kirjoitti:toimiiko tomaatilla silti kone että ei pätki, vaan kiekat tippuu?
viitsisikö joku vielä vilkaista olisiko -84 t8 sama sytkä pääte kuin tuossa -89 t8...
Mutuna vois sanoa joo.Itte löin paremman puutteessa 86 vm t8 vuoden 89 kaasarista sytkäpäätteen.Kierroslukumittarin kuoleminen loppui ainakin eikä ollut mitään ongelmia.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

pitääpä siis huomena kokeilla...
ei kai siinä mitään hajoavan luulisi..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
jakaraik
"Aero"
Viestit: 320
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 15:57
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja jakaraik »

o-p sillä ihan onnesta soikeena maanantaina ajeli, tuli sitte ittekki sitä vähä ihmetelyä :D siihenkö sä meinaat sitä 16 tappista kantta k-jetillä? kuinka siinä oli se akku takana laitettu?
#3506
9-5 2.3 aero wagon -06 (projektina)
9-5 2.0t BioPower -06 (kauppakassi)
Audi TT 8N Quattro -99 (Saab korvike)
900 t16 -90 (projekti), Toyota BJ-40 3.0D -80 avo (kesäauto)
BMW X3 30e Charged edition -24 käyttis
Vastaa Viestiin