Puhaltimen moottorista
Puhaltimen moottorista
Moi,
sisäilmastoinnin moottori on alkanut pitää sitä ääntä ettei se enään kauan aio puhltaa. Onko tietoa sopiiko vm98 autoon myös tämä puhaltimen moottori uudemmista autoista? Purkuosaa ajattelin tilalle. esim vm02 tai 03 autosta. Onko laite sama liittimiä myöten?
sisäilmastoinnin moottori on alkanut pitää sitä ääntä ettei se enään kauan aio puhltaa. Onko tietoa sopiiko vm98 autoon myös tämä puhaltimen moottori uudemmista autoista? Purkuosaa ajattelin tilalle. esim vm02 tai 03 autosta. Onko laite sama liittimiä myöten?
Hei,
Minulla on sama vaiva, sekä lisäksi huollon mukaan kuljettajan puolella joku läppä ei käänny. Vaatii kuulemma koko `lämmityslaitteen`vaihdon. Hinta-arvio töineen n. 3700e!!!!!!. Onko mistään löydettävissä purkuohjeita, koska vaatii ilmeisesti aika paljon kojelaudan paloittelua. Tuon hinnan vuoksi tekisi mieli ensiksi itse tutkia asiaa lähemmin ja Ruotsin puolella löytyy varmaankin käytettynä.
Minulla on sama vaiva, sekä lisäksi huollon mukaan kuljettajan puolella joku läppä ei käänny. Vaatii kuulemma koko `lämmityslaitteen`vaihdon. Hinta-arvio töineen n. 3700e!!!!!!. Onko mistään löydettävissä purkuohjeita, koska vaatii ilmeisesti aika paljon kojelaudan paloittelua. Tuon hinnan vuoksi tekisi mieli ensiksi itse tutkia asiaa lähemmin ja Ruotsin puolella löytyy varmaankin käytettynä.
Kerran kaverin kanssa satuttiin samaan aikaan saappihuoltoon, kun johonkin yksilöön oltiin tekemässä lämppärin vaihtoa: Kaikki osat irti takapenkin ja tuulilasin välistä, paitsi turvavyöt ja taustapeili. Oli karun näköinen. Ehkä joku merkkihuoltoa näppärämpi tekee ko. vaihdon kevyemmin esim. hansikaslokeron kautta ...piter kirjoitti:Onko mistään löydettävissä purkuohjeita, koska vaatii ilmeisesti aika paljon kojelaudan paloittelua
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
piter kirjoitti:Hei,
Tuon läppämoottorin voit korjata ihan ite. Tod. näk. askelmoottorin ankkuri on uinut liian ulos ja pari varovaista vasaran napautusta ja "avot" toimii taas.
kokonaisuusdessaan tunnin homma
nim. merk: kaksi moottoria korjannut
9-5 Aero
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100