Mitsun TD04:stä

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
ZhT
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Marras 17, 2006 18:39

Mitsun TD04:stä

Viesti Kirjoittaja ZhT »

Oiskohan kellään tietoa mistä löytys dp:n laipan mitsun TD04HL-16T-8.5cm? ja jos on tietoa niin mihin hintaan.
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3723
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

tarkoitat ilmeisesti tuollaista
Kuva

tuohon kuuluu myös DP putken lähtö

Noita löytyy tuolta, http://www.speedparts.se ja jälleenmyyjä löytyy Jyväskylästä http://www.pro-carservice.com
Saab 9-3 TTID Vector 2008
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Tuo speedpartsin laippa taitais olla 5:n tai 6:n pesälle. 7:ssa on jo aika suuri tuo lähtö. Vaan tuosta 8.5 pesästä en ole kuullukkaan.

Mulla on seiskan vinolle pesälle laipasta CAD-kuva, ilman "kynnystä" eli helppo malli tehdä. En tiedä saattaisiko sopia?
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3723
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Tuo speedpartsin laippa taitais olla 5:n tai 6:n pesälle
eikös noissa taida olla vielä samankokoinen lähtö, tuo 7:n on jo sitten tosiaan isompi. Onko tuota 16T saanut 7:n pesällä :roll: (kaikki on tietty mahdollista yhdistää, mutta onko esim. jossain volvossa tuollaista vakiona :roll: )
Saab 9-3 TTID Vector 2008
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Koosta en nyt osaa sanoa mutta tuosta näkee suuntaa

http://www.elisanet.fi/virveleena.enken ... ew_12.html

Pienempi on 15G ja isompi 16T

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
tema
"Hirsch"
Viestit: 824
Liittynyt: To Heinä 10, 2003 19:11
Paikkakunta: Turku/Vaasa

Viesti Kirjoittaja tema »

DP lähtöjä #7-pesäisissä on 2,5" ja 3". Olisko kuitenkin niin että 3" on vinoissa lähdöissä.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

tema kirjoitti:DP lähtöjä #7-pesäisissä on 2,5" ja 3". Olisko kuitenkin niin että 3" on vinoissa lähdöissä.
Tuota 3" on myös suorana. Mutta taitaa olla vain noissa isommissa TD04:ssa?

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Mikäs tapaus tämä kysyjän 8.5 pesä on ?
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Ihtellä suora #7 pesä kummassaki aerossa ja satkussa volvon alkuperäinen 16t#7 850r mallista.

Suora seiska niin on joku 2 7/8" se lähtö joskus tullu väitettyä että 2,75".
En kyllä oo mitannu olen vain ajellu ja ollu tytyväinen.
Aiemmin olen uskotellut ihtelleni että suoraa seiskaa ei löydy sillä standardi 2.5" lähdöllä mutta olin väärässä.
Volvo 850Turbo vuosimallit 94-95 löytyy.
Vinoa seiskaa en ole hiplaillu mutta 3" pitäs olla lähtö.
Laippoja olen suositellu täältä ostaa http://www.klracing.se/
En nyt tiedä missä muualla oli.

TD05 mallit joita käytetään mitsu evo1-3 malleissa on #7 pesä.
Sitten evo4 ja ylöspäin on hieman isompia.
9, 9.8 ja 10.
Tuommonen TD05HR ihtelle siunaantunu ja tässä kuvia siittä http://koti.mbnet.fi/stress/Teknik/evo4/
Hyvinkin mielenkiintoinen rakenteeltaan.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Lisäsinpä kotisivulle nuo volvojen turbot http://koti.mbnet.fi/stress/Teknik/volvoturbos.txt
Suoraan turboperformanceclubilta kopsattu

Lisäks vielä noita evojen turboja ja vähän muita
http://koti.mbnet.fi/stress/Teknik/evot ... others.txt

Ja tässä on nuo saabien turbot
http://koti.mbnet.fi/stress/Teknik/saabturbos.txt
Suoraan stcs:ltä kopioituna.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Stressfläkt kirjoitti:Ihtellä suora #7 pesä kummassaki aerossa ja satkussa volvon alkuperäinen 16t#7 850r mallista.

Suora seiska niin on joku 2 7/8" se lähtö joskus tullu väitettyä että 2,75".
En kyllä oo mitannu olen vain ajellu ja ollu tytyväinen.
Aiemmin olen uskotellut ihtelleni että suoraa seiskaa ei löydy sillä standardi 2.5" lähdöllä mutta olin väärässä.
Volvo 850Turbo vuosimallit 94-95 löytyy.
Vinoa seiskaa en ole hiplaillu mutta 3" pitäs olla lähtö.
Laippoja olen suositellu täältä ostaa http://www.klracing.se/
En nyt tiedä missä muualla oli.

TD05 mallit joita käytetään mitsu evo1-3 malleissa on #7 pesä.
Sitten evo4 ja ylöspäin on hieman isompia.
9, 9.8 ja 10.
Tuommonen TD05HR ihtelle siunaantunu ja tässä kuvia siittä http://koti.mbnet.fi/stress/Teknik/evo4/
Hyvinkin mielenkiintoinen rakenteeltaan.
Kiva nielu tossa pakopesässä.Onko mitsun evoissa pulssisarja?
Missä hintaluokissa?(oliko toi se ku tilasit ruotsista?)
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Suppari kirjoitti: Kiva nielu tossa pakopesässä.Onko mitsun evoissa pulssisarja?
Missä hintaluokissa?(oliko toi se ku tilasit ruotsista?)
Evo4 eteenpäin on pulssisarja.
Tuolla nähtävästi kompensoitu juuri tuota pakopesän kasvua.
Tietääkseni uudet ovat suomessa luokkaa 1000e.
Käytettyinä harvemmin suomessa tavannu, kaippa siksi etten rallipiireissä liiku.
Työnjälki ja materiaalinvalinnat sanoisin että hieman eri luokka kuin karreteissa.
Ruotsista tuli ihan erinlainen järkäle

Näin sitä mentiin td04 laipoista ihan eri asiaan :)
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
ZhT
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Marras 17, 2006 18:39

Viesti Kirjoittaja ZhT »

f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Ok.

Mielestäni tuo ahdin ei ole Mitsubishiä nähnytkään. Ja aivan 100% varmasti TD04HL-16T tuo ei ole.
Viimeksi muokannut f-19, La Marras 18, 2006 15:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Vastaa Viestiin